Експерти Digital Foundry високо оцінили консольні версії Diablo IV. За їхнім визнанням, гра Blizzard може стати найоптимізованішим проєктом року
Експерти Digital Foundry провели аналіз технічного стану Diablo IV на консолях PlayStation 5, PlayStation 4 і Xbox Series.
Що відомо
Фахівці зазначили, що розробники з Blizzard провели відмінну роботу над оптимізацією гри під консолі. На PlayStation 5 і Xbox Series Diablo IV вражає якістю графіки та візуальних ефектів. Завдяки високій деталізації, кожен об’єкт має гарний і реалістичний вигляд.
Найбільше експертів Digital Foundry порадувала гра світла і тіні в Diablo IV. Завдяки безлічі дрібних джерел світла, кожна локація в екшен-RPG виглядає унікальною та атмосферною, навіть незважаючи на відсутність у грі трасування променів та інших подібних технологій.
З технічного погляду можна констатувати, що на PlayStation 5 і Xbox Series Diablo IV працює з внутрішньою роздільною здатністю приблизно в 1260p (точно визначити не вдалося), однак за допомогою технології FSR 2 роздільна здатність перетворюється в 4К.
На консолі Series S початкова роздільна здатність 864p перетворюється на 1440p, а графіка не поступається потужнішим пристроям.
На PlayStation 5, Xbox Series X і Series S Diablo IV стабільно працює при 60 FPS, за винятком рідкісних падінь продуктивності, а ось постановочні ролики програються тільки при 30 FPS.
На консолі PlayStation 4, очікувано, гра менш вражаюча, ніж на сучасних пристроях. Частота кадрів не перевищує 30 FPS, але і цей показник не стабільний і часто фіксуються його падіння. На цій платформі гра працює при роздільній здатності 720p, яка перетворюється до 1080p.
Загалом, у Diablo IV цілком можна грати і на консолях минулого покоління, але в цьому випадку гра не така технологічна і деталізована.
Що ж стосується PlayStation 5 і Xbox Series, то експерти Digital Foundry визнали, що гра перебуває в чудовому стані.
Джерело: Digital Foundry
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget