Розробники розповіли про створення міста Брама Балдура у Baldur’s Gate III
Бельгійська компанія Larian Studios опублікувала на своєму YouTube-каналі новий трейлер фентезійної рольової гри Baldur’s Gate 3, де основну роль приділили величезному місту Брама Балдура, яке розробники охарактеризували як «гігантський організм».
Розробники творчо підійшли до створення міста. Вони бажали, щоб вулиці наповнювали не однотипні декорації, а справді приголомшеві об’єкти з безліччю деталей і особливостей. Поставивши перед собою високу планку якості, творці витратили дуже багато зусиль, щоб її досягти. Доводилось знову і знову перероблювати матеріал, який на їхню думку погано виглядав. Проте, тяжка робота сповна окупилася гарним результатом, яким пишаються співробітники, що трудились над проєктом. Вони повідомляють, що Брама Балдура виглядає «справжньою, багатою і деталізованою».
Ми працювали над грою, майже як над картиною. Починали з нарису, загальних контурів і просто додавали шар за шаром.
розповіла дизайнерка Larian Studios Анна Ґуксенс
Коли герой гулятиме по місту, займатиметься своїми справами або ж просто вигляне з вікна — він побачить юрбу людей, які займаються своїми справами, гуляють чи сваряться. Місто населяють безліч осіб, з якими можна взаємодіяти і говорити. Містяни будуть реагувати на протагоніста в залежності від того, що він робив та які рішення приймав до того, як їх зустрів.
Baldur’s Gate 3 вийде 31 серпня цього року на ПК, Mac, PS5 і Nvidia GeForce NOW.