Перезапуск Perfect Dark не зміг зрушити з місця за понад 5 років розробки
Анонсований у 2020 році ребут франшизи Perfect Dark так і не пішов далі стадії планування. До таких невтішних висновків дійшла авторка IGN після проведеного розслідування.
Побалакавши з тринадцятьма працівниками ключової в розробці ребуту студії Initiative, вона чимало дізналася про сумний шлях проєкту. Перезапуск Perfect Dark планувався ще з 2018 року і хоча його офіційно анонсували у 2020, на той момент студія ще не мала затвердженого бачення яким він буде. Насправді вони й досі його не мають, попри те що у 2022 році вирішили почати з нуля на Unreal Engine 5, а у різні періоди їм допомагали творці з Crystal Dynamics та Certain Affinity. Як стверджує один з колишніх працівників Initiative, студії бракує творчого лідера, бачення якого б лягло в основу проєкту та поклало край безкінечним пустим експериментам.
Інші колишні працівники компанії теж згадують брак організованості в процесі, зокрема апелюючи до того що Xbox майже не контролює проєкт. Це може змінитися геть незабаром, з оглядки на те що буквально недавно Філ Спенсер, вибачаючись за паскудний релізний стан Redfall, проговорював що однією з проблем проєкту була нестача контролю з боку материнської компанії.
Опитані схильні вважати, що хоч проєкт все ще на ранніх етапах створення, йому потрібно десь 2-3 роки для того щоб вийти у світ. Побачимо як воно буде.