Xbox Series S «не витягує» Baldur’s Gate 3
Вчора Larian Studios поділилась новиною, у якій повідомила про перенесення виходу Baldur’s Gate 3 на 3 серпня на ПК і 6 вересня на PS5. Більшість ґеймерів помітили, що у цьому анонсі була відсутня інформація про реліз проєкту на Xbox Series X/S. І ось, вже сьогодні, засновник і креативний директор студії Свен Вінке у розмові з IGN прокоментував відсутність цієї інформації.
За його словами, проблемою виявилася політика Microsoft і недостатньо потужне залізо Xbox Series S, яке просто не може «потягнути» режим кооперативу з роздільним екраном. Одним із рішенням цієї ситуації могло стати видалення цього режиму у версії для молодшої консолі, але Microsoft не дозволяє це зробити, адже в такому випадку на двох її консолях будуть продаватись різні версії гри, що прямо суперечить її політиці. Та і сама Larian Studios не взахваті від такого вирішення проблеми.
Як відомо, Microsoft дозволяє випускати ігри на Xbox Series S зі зниженою роздільною здатністю або меншою частотою кадрів. Проте, виходячи з того, що дату релізу так і не оприлюднили, скоріше за все цього не достатньо, щоб забезпечити комфортну гру в кооперативі на одному екрані.
Також Свен Вінке наголосив, що вони працюють над тим, щоб випустити гру на Xbox Series X/S, проте їм все ж таки доведеться піти на деякі «компроміси». Які саме вони будуть — він не розповів.
Усі хочуть, щоб це було на Xbox. Справа не в тому, що ми не хочемо, щоб це було на Xbox. Просто наша проблема полягає в тому, що ми щойно створили дуже велику гру. І це дуже складна гра.
Наголосив Свен Вінке