fallback-image

Steam відмовився розміщувати проєкт із контентом, який створено ШІ

Розробник неназваної гри поскаржився у Reddit, що його проєкт не допустили до публікації у Steam через ШІ-асети, що створені за допомогою Stable Diffusion. Модератори платформи відповіли розробнику, що «асети гри було створено штучним інтелектом, що застосовував задля тренування чужу інтелектуальну власність»

Ігророб розповідає, що ці асети були очевидною заглушкою, що він планував у наступному білді замінити на створені вручну елементи гри. Згодом він прибрав очевидні ознаки ШІ у грі, але його робота знову відхилялася модерацією.

Варто зазначити, що у Steam все ще є чимало ігор, що не приховують використання ШІ-контенту. Поки складно сказати, чи це є новою політикою платформи щодо генеративного штучного інтелекту.

Розробники нині не рідко використовують ChatGPT, Midjorney та власні ШІ-інструменти, щоб зекономити час та ресурси, хоч і не завжди можна очікувати достойного результату. Тим не менш, Nvidia вже має цікаві рішення щодо застосування штучного інтелекту для анімації NPC, а також Ubisoft розробила свій іструмент Ghostwriter.

Схожі новини

fallback-image

Snakebird Complete та ювілейну колекцію Castlevania можна забрати безкоштовно в Epic Games Store

fallback-image

Valve повернула мапу Train у Counter-Strike 2

fallback-image

LEGO Horizon Adventures показала найгірший старт серед всіх ігор PlayStation Studios на ПК

fallback-image

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом