Українські розробники вперше матимуть окремий павільйон на Gamescom

Українські розробники вперше матимуть окремий павільйон на Gamescom

Цього року на найбільшій у світі ігровій конференції Gamescom вперше з’явиться павільйон України. Ряд відомих українських студій, а також компанії-стартапи та інді-розробники продемонструють свої проєкти й сервіси міжнародній спільноті.

Мета українського павільйону – показати високий рівень досягнень української ігрової індустрії, продемонструвати інноваційні вітчизняні розробки, підтримати імідж України та залучити профільні інвестиції у галузь з боку міжнародних партнерів.

Організаторами українського павільйону виступили студія VG Entertainment, конференція Games Gathering та платформа GDBAY. До ініціативи вже долучились понад 15 компаній, однак відбір учасників триває. Якщо ви інді-розробник інноваційного ігрового проєкту або компанія, що займається передовими розробками, наприклад, у сфері VR/AR, AI чи блокчейн, дотичними до ігрової індустрії, запрошуємо вас зв’язатись з організаторами українського павільйону, заповнивши форму для участі.

Український стенд на Gamescom розміститься на площі 100 м2 у бізнес-зоні холу 3.2 (C-050g, D-051g). Дізнатись більше деталей та слідкувати за новинами про цю подію можна на сайті www.gamesukraine.com, а також у соцмережах.

Список компаній, які вже заявлені до участі в роботі українського павільйону:

  • Організатори: VG Entertainment, Games Gathering, GDBAY;
  • Студії-розробники ігор: GSC Game World, Frogwares, Frag Lab, Fishing Planet, 4A Games, Tatem Games, Red Beat, Room 8 Group, Farom Studio, Bini Games, PlayToMax, Plazma Studio;
  • Сервісні компанії та платформи: Postmodern.ua, Drope.me, Values Value;
  • Комунікаційний партнер: Games Branding;
  • Технічний партнер: AMD;
  • Організація бізнес-нетворкінгу: MeetToMatch.

Конференція стартує 23 серпня та триватиме до 27 серпня. Місце проведення — Кельн, Німеччина.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2