Інді-розробники готові знімати ігри з продажу через нову монетизацію Unity

Інді-розробники готові знімати ігри з продажу через нову монетизацію Unity

Компанія Unity вчора анонсували зміни монетизації свого популярного рушія, які миттєво перетворили їх на головних ворогів розробників.

Ось у чому справа: з 1 січня 2024 року Unity почнуть стягувати з розробників комісію за кожне встановлення гри після певного порогу, який є різним для підписок Unity (Plus, Pro та Enterprise).

Може здатися, що все не так погано, мовляв, не так вже й багато хоче компанія за використання свого рушія. Проте розробники звернули увагу, що попередньо до встановлень зараховувалися демки, безкоштовні вихідні, роздачі та завантажування через підписки. Інакше кажучи, розробники популярних ігор на Unity автоматично приречені на банкрутство. Це було б лише питанням часу.

Припустимо, у нас є проєкт, який приносить нам 200 тисяч доларів і ми укладаємо угоду з Microsoft. І там її встановлюють, скажімо, 15 мільйонів разів. Мені доведеться заплатити 20 центів за всі ці встановлення?

написав один із розробників

Представники Unity намагалися якось залагодити хейт, що посипався зі всіх сторін, акцентуючи на тому, що нова монетизація вплине на невелику кількість користувачів рушія, але шкоди вже було завдано. Дійшло до того, що автори Cult of the Lamb, а за ними й чимало інших розробників публічно висловили готовність зняти свої ігри з продажу, щойно нові правила монетизації набудуть чинності.

Ви не можете довіряти партнеру, який здатен змінити угоду, після того, як вона укладена.

написав розробник Gloomwood Діллон Роджерс

Після такої кількості негативу Unity оголосили про те, що напрямок політики буде змінений з «кількості встановлень» на «кількість придбань» (що визначатиметься першим встановленням. Як заявив представник компанії, вони сподіваються, що таке рішення розвіє невдоволення розробників через можливу велику кількість цілеспрямованих встановлень. Що ніяк не вирішує питання участі проєктів у роздачі тої чи іншої крамниці.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2