Видавець GTA хоче, щоб ми платили за ігри погодинно
Генеральний директор видавництва Take-Two Штраус Зельник висловився стосовно ціноутворення на їхні ігри. Він вважає, що ціна має базуватися на умовні вартості години гри помноженій на кількість зіграного часу. Відтак їхні ігри повинні коштувати відповідно до кількості годин проведених у грі. Що випадку зі серією GTA ризикує обернутися просто скаженими цінниками.
Це сталося під час обговорення звіту за другий квартал фінансового 2024 року. Там Зельник уточнив, що через нинішні стандарти ціноутворення компанія недоотримує величезні прибутки. Адже вони пропонують гравцям дуже багато контенту й способі отримувати враження як у соло, так і під час гри разом.
У ціноутворенні будь-якої розважальної власності, зазвичай, задіяний алгоритм визначення очікуваного використання розважального продукту. Тобто вартість за годину помножена на очікувану кількість годин. Плюс кінцеве значення, що сплачує користувач за франшизу. Мова не йде про оренду чи доступ за підпискою.
За цим стандартом наші ціни все ще дуже й дуже низькі, оскільки ми пропонуємо багато годин вражень усього за 60-70$.
Він також розповідав про те, що індустрія надає користувачам фантастичні можливості співвідношення ціни та якості. Мовляв, та не хочемо ми контролювати ціноутворення, однак ви тільки уявіть, скільки прибутку ми не отримуємо.
Чи варто це сприймати, як можливий анонс того, що наступна GTA буде дорожча — можливо. Але це не найстрашніше. Найгірше те, що такі заяви дають змогу іншим видавцям задирати ціни на власні проєкти, не видаючи при цьому ні кількості, ні якості.
Чи то автор вже занадто песимістично дивиться на світ майбутнього. Як вважаєте?