Розробники просять гравців бути менш токсичними, інакше припинять комунікацію
Головна виконавча директорка студії Colossal Order Марія Голлікайнен опублікувала перший у цьому році допис блогу CO Word of the Week, у якому звернулася до гравців містобудівного симулятора Cities: Skylines II і висловила глибоке занепокоєння щодо зростаючої тенденції токсичності у спільноті. Вона зауважила, що концентрація ненависті як до розробників, так і до членів ком’юніті вийшла на новий, небачений раніше рівень. Через це вже зараз люди замислюються про припинення співпраці зі спільнотою, а у найближчому майбутньому це може перерости у велику перешкоду для створення і додавання до гри нових модифікацій і розвитку народної творчості.
Також Марія наголосила, що агресивність спільноти прямо суперечить одній із цінностей компанії — безпеці співробітників, а середовище, у якому проходить робочий процес, має бути захищенним від фізичного та ментального негативного впливу. Тому якщо ситуація не поліпшиться, розробники можуть просто припинити комунікацію зі спільнотою.
Ми завжди цінували присутність розробників на різних соціальних платформах і прямий зв’язок із спільнотою, але нашою найбільшою відповідальністю завжди буде захист команди та переконання, що вони працюють у безпечному середовищі, щоб вони могли робити все можливе, залишаючись мотивованими і продуктивними.
йдеться у CO Word of the Week №8
Це вже не перший раз, коли фінська компанія Colossal Order намагається вплинути на спільноту в опублікованих текстах через їхню надмірну токсичність, проте до суттєвих результатів це не призвело. Тому тепер Марія пропонує гравцям самим запропонувати методи врегулювання цього питання та висловила декілька своїх ідей, які можуть покращити ситуацію. Поміж них вказано бути завжди добрим і надавати конструктивні та деталізовані відгуки.
Хай там як, а звернення директорки вийшло за межі однієї конкретної гри і чимало інших розробників підтримали таке прохання, адже теж неодноразово стикалися з надмірним хейтом і навіть погрозами. Згадайте хоча би, що творилося б у час релізу Cyberpunk 2077 i The Last of Us Part II.
Нагадуємо, що гравці досить холодно зустріли реліз гри Cities: Skylines II, яка розчарувала оптимізацією, через яку навіть на сучасному залізі відбувалися прикрі просідання частоти кадрів, наявністю баґів і недосконалою економікою міста. Розробники змогли поліпшити технічний стан гри, проте її оцінка у Steam вже була зіпсована безліччю негативних відгуків і зараз тримається на рівні 60 % позитивних рецензій.