«Це мудацьке рішення!»: дизайнер Dead Cells розлютився через припинення підтримки гри
Після шаленого успіху роуґлайк-екшену Dead Cells у 2019 році, розробники із Motion Twin хотіли одночасно і підтримувати гру новим контентом, і перейти до розробки наступного проєкту. Саме з ціллю розвивати нещодавній хіт була заснована Evil Empire, більшість співробітників якої стали вихідцями із Motion Twin. До 2024 року включно студія розросталася та наразі нараховує близько 70 співробітників. Для порівняння, у самій Motion Twin лише 9 працівників.
Себастіан Бернард, співзасновник Motion Twin, пропрацював у ній 19 років, поки не створив власну незалежну студію Deepnight у 2020, до того зігравши ключову роль у розробці Dead Cells. На його думку, нпричини припинення підтримки гри насправді не в прагненні зосередитися на наступному проєкті, а у конфлікті, що нещодавно відбувся між Evil Empire та Motion Twin.
Як на мене, Motion Twin зробили найбільш мудацький вчинок, який тільки можна собі уявити, проти Dead Cells та Evil Empire. Побачивши на власні очі реальну ситуацію за кулісами, я можу чесно сказати, що я радий, що більше не причетний до цього. Офіційна заява — суцільне маркетингове лайно. Те, як сталася ця ситуація — зовсім інший рівень. Я ніколи не думав, що моя колишня дружня студія виявиться такими жадібними людьми. Я бажаю всього найкращого Evil Empire у їхніх наступних справах і сподіваюся, що люди, які там працюють, переживуть цей раптовий економічний спад.
Представники Motion Twin пояснюють припинення роботи над проектом відсутністю бажання робити те саме, але в більшій кількості та намірами зберегти унікальний шарм Dead Cells. В той час як затримку останнього 35 оновлення з підзаголовком “Кінець близько”, труднощами у плануванні розриву співробітництва з Evil Empire.
Усі вищезгадані факти викликали багато питань та чимало спекуляцій серед ігроспільноти, оскільки за будь-яким закриттям тягнеться вервечка менш очевидних наслідків. Враховуючи, що обидві студії розлучилися у дуже неочікуваний період, навіть не випустивши “фінальний” контент, можна припустити, що до останнього моменту ніхто не планував припиняти розвиток Dead Cells так рано, рішення виникло несподівано.
Ми знаємо, що 35 оновлення з жовтня минулого року і дотепер знаходиться на етапі бети та за своїм складом не представляє з себе те, чим би можна було завершити сагу під назвою Dead Cells, воно рядове. Крім цього, підзаголовок “Кінець близько” натякає на те, що крім нього планувалися й інші оновлення, оскільки кінець близько, а не зараз.
Також, нещодавня заява Motion Twin дуже сильно суперечить з іншою, опублікованою у червні минулого року, щодо підтримки гри мінімум до 2025 року та навіть довше, поки проєкт буде приносити гроші. До купи з гарними продажами останнього доповнення у колаборації з франшизою Castlevania, анонсом анімаційного серіалу, настільної гри по мотивам франшизи та 10 000 000 загальних продажів це звучить ще більш дивно.
Загалом, рішення Motion Twin може негативно вплинути на розробників з Evil Empire, бо якщо їхня перша самостійна гра не знайде успіху, то студія моментально розсипеться. В той час як самі Motion Twin можуть прогадати зі своєю новою грою Windblown та виявиться, що забивати курку, яка несла золоті яйця, а саме Dead Cells, було хибним рішенням.