125 000 000 $ на смітник — розробники Immortals of Aveum досі не розуміють причини провалу гри

125 000 000 $ на смітник — розробники Immortals of Aveum досі не розуміють причини провалу гри

Immortals of Aveum, самітний магічний шутер від вихідців з Electronic Arts та Sledgehammer Games, Ascendant Studios, з тріском провалився у продажах наприкінці літа минулого року. Тоді керівництво студії називало основною причиною провалу невдалий вибір релізного вікна. Мовляв, дуже висока конкуренція і гра в ній просто загубилася серед гучніших франшиз.

Та за інформацією видання IGN, з яким зв’язався анонімний співробітник Ascendant Studios, причина геть в іншому. Бюджет гри, за його словами, склав 125 000 000 доларів, що для дебʼютного проєкту молодої студії та ще й для цілком нової торговельної марки — неймовірно високе число. Для прикладу, розробка Ratchet & Clank: Rift Apart обійшлася з урахуванням інфляції у 87 млн доларів, The Last of Us: Part II — 249 млн доларів, а Lords of the Fallen у 66 млн доларів. Окупити таку дорогу гру складно: вам слід продати щонайменше 2 100 000 одиниць за повною вартістю в 60 доларів. Це неабияке завдання навіть у тому разі, якщо ви вдало обрали дату релізу.

Масштаб Immortals значно перевищував амбіції для дебютного проєкту студії. Вартість розробки склала 85 000 000 доларів, а на маркетинг було вкинуто додаткові 40 000 000 доларів. Звичайно, була причетна команда дійсно талановитих розробників, але ідея зробити самітний ААА шутер в наші дні просто жахлива, особливо якщо це нова IP і одна з перших ігор на рушії Unreal Engine 5 для команди. У підсумку вийшла роздута одноманітна кампанія, яка була занадто довгою.

Це не сиквел чи ремейк, він не потребує 400 годин на проходження, не має жодних мікротранзакцій і безглуздого ґрінду у відкритому світі. Хоча не всім сподобалася Immortals of Aveum, відгуки про неї досить хороші, наразі вона має 74 бали на Openсritic і переважно позитивні відгуки у Steam. Попри це все, ніхто її не купує.

говорить інший співробітник Ascendant Studios, який досі працює у студії

Крім цього, через провальний старт Immortals of Aveum у серпні було звільнено 45% складу студії, а це приблизно 40 працівників. Перспективи Ascendant Studios дуже туманні, чим вони займаються наразі та чи мають плани на наступний проєкт, наразі невідомо.

Схожі новини

fallback-image

Snakebird Complete та ювілейну колекцію Castlevania можна забрати безкоштовно в Epic Games Store

fallback-image

Valve повернула мапу Train у Counter-Strike 2

fallback-image

LEGO Horizon Adventures показала найгірший старт серед всіх ігор PlayStation Studios на ПК

fallback-image

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом