PlayStation 5 цьогоріч обійдеться без гучних релізів від внутрішніх студій Sony
Японська корпорація SONY розкрила плани на поточний фінансовий рік та попередила гравців, що не варто чекати гучних ААА релізів від PlayStation Studios, як ось God of War Ragnarök чи Marvel’s Spider-Man 2, до квітня 2025 року.
Компанія продовжить фокусуватися на створенні високоякісних продуктів та ігросервісів. Наразі внутрішні студії займаються створенням високобюджетних проєктів.
Говорить новий директор підрозділу PlayStation, Хірокі Татокі
Зазвичай представники SONY не говорять так відверто про свої плани на майбутнє, оскільки це напряму розкриває плани компанії та знижує привабливість платформи в очах майбутніх клієнтів. Проте із раніше опублікованої інформації виданням Bloomberg ми знаємо, що чимало студій, які розробляють високобюджетні блокбастери для PlayStation, відчувають себе замкненими у рамках ААА проєктів. Бюджети на такі ігри постійно зростають, а деякі з них ледве виходять на рівень беззбитковості, якщо взагалі виходять. Наприклад The Last of Us Part II, за злитою інформацією, знадобилося цілих 2 роки щоб реалізувати 10 000 000 копій, аби лише вийти в нуль та почати заробляти.
На зустрічі з інвесторами, пан Татокі сказав, що зустрічався з керівниками різноманітних студій PlayStation, щоб зрозуміти, куди рухається ігровий підрозділ компанії. Хоч в ньому і працюють “чудові творчі люди“, він відчуває, що ніхто з них не переймається станом справ бізнесу.
Нам є куди вдосконалюватися, що стосується розподілення бюджетів, планування розробки та планів на розвиток.
Зазначає Хірокі Татокі
Простими словами, директор хоче зберегти високу якість ігор, розроблених власними студіями, але не розорюючись раз за разом на сотні мільйонів доларів бюджету, списуючи це на роботу в перспективу для популяризації платформи. Наразі це загально відома проблема з розробкою проєктів ААА рівня, бюджети яких повинні стати меншими, аби приносити більше прибутків. Так компанії вдасться покрити більше жанрів на ці кошти.
Наразі для PlayStation 5 заявлена лише один проєкт, який підпадає під опис “гучного релізу”, а саме Death Stranding 2 On The Beach, який вийде не раніше квітня 2025. За чутками, на цей же рік заплановано Extraction-шутер від Bungie, Marathon, та самостійний спінофф Marvel’s Venom, який фігурував у минулорічного зливі даних з Insomniac Games.