Warner Bros. більше цікавлять ігросервіси, бо AAA-ринок ненадійний
Warner Bros. Discovery планує більше фокусуватися на ігросервісних, free-to-play та мобільних іграх, адже вважає консольні ААА-проєкти не надто надійними. Жан-Бріак Перрет під час конференції Morgan Stanley Technology розповів таке:
Ми подвоюємо зусилля щодо тих ігор, де, на нашу думку, більше можливостей завдяки нашій впізнаваній інтелектуальній власності та певними можливостями студії, де ми маємо унікальне місце як видавець і розробник ігор.
Замість того, щоб випустити консольний проєкт на певну кількість годин, краще було б розробити гру на кшталт Hogwarts Legacy чи Гаррі Поттер, але ігросервісну, у яку люди можуть грати необмежену кількість годин.
Перетт вважає, що ринок відеоігор є мінливим і успіх є не завжди гарантованим, а також він розповідає, що історично компанія фокусувалася здебільшого на консольних ААА-іграх, що робило бізнес не надто стабільним. Завдяки концентруваванні на ігросервісах у відкритому доступі та мобільних іграх Warner Bros. прагне виправити ці складнощі.
Варто зазначити, що синґлова Hogwarts Legacy продалася накладом у 24 млн копій та заробила 1 млрд доларів cтаном на 5 травня 2023 року. Натомість ігросервісна Suicide Squad: Kill the Justice League (огляд) поки заробила 3 млн на релізі та не виправдала сподівань видавця, а також гра має змішані оцінки критиків.