Вихідці з id Software та Naughty Dog заснували власну студію, що робитиме ААА ігри
Днями з’явилась інформація, що ветерани із Naughty Dog та Id Software заснували власну студію Emptyvessel, яка розроблятиме імерсивний шутер у науково-космічному сетингу за новим IP на Unreal Engine 5.
Головний офіс студії у місті Остіні, штат Техас, але більшість співробітників працюють дистанційно по всьому світу. Керівник і ґеймдизайнер Емануель Палалік раніше був художником Doom Eternal, а головний операційний директор Гарретт Янг займав посаду генерального менеджера в id Softawe приблизно 5 років.
У команді розробників також є арт директор Алекс Пальма і керівник з анімацій Ріко Флорес. Алекс приблизно 7 років був художником в id Softawe, а Ріко працював у Naughty Dog над Uncharted 3, Uncharted 4 і був головним аніматором у Bioware.
Фінансувати проєкт взялися інвестиційні фонди Sisu Game Ventures та Raptor Group, а також Біл Мунк, співзасновник Tripwire Interactive, та Ден Бантінг, колишній співголова студії Treyarch.
Також керівник Emptyvessel дав невеликий коментар відносно мети студії:
Багато розробників ігор, наприклад я, починали роботу в індустрії як мрію, що одного дня зможуть втілити у реальність власні світи. У Emptyvessel ми впевнені, що здатні створювати ігри ААА-якості невеликими цілеспрямованими командами.
Великі компанії часто не помічали людей, які вкладають свою душу у створення цих світів, у нашій студії ми прагнемо змінити це для якомога більшої кількості розробників.
Емануель Палалік