fallback-image

Понад 50% розробників використовують ШІ, а мультиплеєрні ігри заробляють на 10% більше

62% ігрових студій використовують інструменти генеративного штучного інтелекту у своїй роботі. Про це стало відомо у річному звіті Unity, у якому фігурувало опитування від дослідницької групи CISM (300 респондентів).

Загалом ШІ використовується для прототипування, розробки концептів, створення асетів та світу. 71% ігротворців вважають, що штучний інтелект впливає позитивно на їх робочий процес, але також 38% не мають бажання починати користуватися цією технологією.

Подібні новини зайвий раз доводять, чому, компанії на кшталт EA, Xbox та Ubisoft більш зацікавлені у залученні ШІ-інструментів в розробці.

Ще розробники надають більшу вагу мультиплеєрним іграм, хоч їх створення є комплекснішим та дорожчим. За минулий рік мобільні ігри із багатокористувацькими елементами отримали на 40,2% більше активних користувачів в місяць у порівнянні із синґловими. Також стало відомо, що мультиплеєрні забавки заробили на 10% більше за 2023, а наступного року очікують зростання ще на 7%.

Як ви ставитеся до використання штучного інтелекту у розробці ігор?

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2