fallback-image

Ubisoft працюють над NEO NPC, з якими можна повноцінно говорити мікрофоном

Ubisoft Paris у співпраці з Nvidia та Inworld AI працюють над NEO NPC – неігровими персонажами із використанням генеративного штучного інтелекту, з якими можна розмовляти мікрофоном. Про це стало відомо на офіційному сайті Ubisoft.

NEO NPC взаємодіятимуть із гравцем у реальному часі, що дасть змогу отримати максимально незаскриптованих ігровий досвід з НІПами. Мало того, NPC ще й зможуть приймати рішення про взаємодію з іншими персонажами чи оточенням без залучення гравця.

За допомогою Audio2Face, яка належить Nvidia, вдасться суттєво поліпшити анімацію персонажів завдяки ШІ, щоб не порушувати занурення в ігровий світ.

Перш за все, особисті таких NPC створюються людьми-сценаристами, які наповнюють велику мовну модель, бо лише потім машина здатна імпровізувати на основі цих даних.

Старша віцепрезидентка з питань технології виробництва Ґіллеметта Пікард розповіла таке:

Над цим проєктом ми працювали із думкою про наших гравців та розробників. Заради блага ґеймерів ми розуміємо, що потрібно ставити понад усе креативність наших розробників в проєктах. Генеративний ШІ має цінність для нас лише за умови, що він приносить користь і їм

Зі свого боку наративна директорка Вірджині Моссер розповідає:

Я вперше в житті можу поговорити з персонажем, якого я створила. Я з дитинства мріяла про це

Припускаємо, наступні кілька років ми все частіше будемо чути про співпрацю ігрових компаній з Inworld AI, для якої подібні просунуті NPC на основі їх LLM та Character Engine є основною спеціалізацією. Цікаво, що ви можете безкоштовно протестувати цю технологію у грі Inworld Origins.

До слова, ми раніше також писали, що й Nvidia спільно із Convai, працюють над подібною технологією.

Хоча NEO NPC є лише протитипом, але вражає, що з кожним днем ми все ближче до максимально імерсивного досвіду в іграх.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2