fallback-image

«Ультимативний ігросервіс»: Нові деталі перезапуску Marathon від Bungie

Extraction-шутер Marathon від Bungie щонайменше двічі змінив концепцію з моменту анонсу. Вперше це сталося після відгуків стрімерів extraction-шутерів під час закритого бета тесту, які не зрозуміли у чому сенс аркадності гри, оскільки жанр в першу чергу відомий за жорсткі покарання гравців у випадку необачності. Вдруге концепція підпала під зміни, коли у проєкту змінився керівник. Ветеран Bungie, Крістофер Барет, який працює у студії з 1999 року, поступився місцем Джо Зіглеру, геймдизайнеру Valorant, який приєднався до Bungie у 2022.

Пан Зіглер останні 9 місяців працював над зміною ігроладу, оскільки хоче відійти від кастомного редактора персонажів у бік певної кількості унікальних героїв, як в Overwatch. Фанати побоюються, що замість Extraction шутера проєкт перетвориться на типовий геройський та втратить свою ідентичність, яку закладали оригінальні розробники.

Видання Insider-Gaming опублікувало нові деталі стосовно ігроладу перезапуску Marathon. За їхніми словами, гравці ділитимуться на команди до трьох осіб, можливість грати в дуо чи соло звичайно також буде, проте в такому разі складність значно збільшується через шанс зіткнутися з більшою командою.

Одна з найбільш спірних механік – система кисню, яка працюватиме як таймер зворотного відліку. Тобто після закінчення ви поступово втрачатимете здоров’я, тому обмежену кількість O2 постійно доведеться поповнювати різними способами, наприклад знаходити кластери з ним протягом матчу або ж купувати як додатковий запас у магазині перед початком битви.

Система кисню є лише однією серед інших, які пов’язані з покараннями, оскільки персонажі отримуватимуть травми. Наприклад, поранення в область талії спричинить пошкодження капсули з киснем, що призведе до його витоку, а за струс мозку ви бачитиме періодичне розмиття екрану.

Якщо проблеми з киснем надміру сильно ускладнюватиме вам життя, то на допомогу прийде система бонусів та перків. Вони матимуть різні ефекти, як то пришвидшений рух у воді, зменшене використання O2, прискорене відродження тощо. Чим більше ви граєте тим більше подібних перків зможете розблокувати.

Сама Bungie хоче створити “ультимативний ігросервіс”, який матиме мінімальні завантаження. Деякі джерела Insider-Gaming говорять про їх тривалість у одній цифрі, тобто до 10 секунд. Реіграбельність буде досягнута завдяки секретам, які знаходитимуться по усіх закутках ігрових мап, яких поки планується три. Проте чи будуть усі вони доступні у Marathon одночасно на релізі ще належить з’ясувати.

Ігролад матиме наступний цикл:

  • вибір місії;
  • покупка чи вибір перків, здібностей, амуніції;
  • підключення до серверу;
  • полювання на лут, виконання місій, дослідження та пошук секретів;
  • евакуація;
  • розподіл досвіду на покращення;
  • повтор циклу.

Миттєва смерть присутня, проте гравці втрачатимуть лише розхідні матеріали – зброю, артефакти чи валюту, тоді як імпланти губитимуться частково, а перки залишатимуться з вами назавжди.

За заявою Bloomberg, Marathon планують випустити не раніше 2025 року на PlayStation 5, Xbox Series X|S та ПК.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2