SEGA відмовляється від купи власних рушіїв на користь Unreal Engine
Днями одразу ряд інсайдерів повідомили, що SEGA відмовляється від власних ігрових рушіїв на користь Unreal Engine 5.
Першою грою Sonic Team на двигуні від Epic Games стане ремейк Sonic Heroes, який планують випустить у 2025 році. В той час як останнім проєктом студії на Hedgehog Engine 2 буде розширене перевидання Sonic X Shadow Generations, яке заплановане на осінь цього року.
Нещодавно анонсовані перезапуски Crazy Taxi та Jet Set Radio, як і майбутня Persona 6, також використовуватимуть UE5, за інформацією інсайдерів. Крім цього було додано, що ремейк Persona 3: Reload став спробою розробників з Atlus попрацювати з більш гнучким рушієм, ніж той яким студія користувалася раніше. Якщо згадати розробку Persona 5, то чимало проблем виникло саме із рушієм, який дістався їм від гри Catherine та не підтримував довгу тривалість анімацій, що було однією з ключових проблем. В той самий час Unreal Engine 4, на якому працює Persona 3: Reload, таких проблем позбавлений.
Виключенням можуть стати творці серії Yakuza, нині Like A Dragon, із Ryu Ga Gotoku Studio, які в інтерв’ю виданню type.jp повідомили, що розроблятимуть ігри одразу на Dragon Engine, Unreal Engine та Unity. Кожен із рушіїв має свої переваги, тому відмовлятися від одного на користь іншому немає сенсу, говорить керівник технологічного відділу Ютака Іто.
Рішення SEGA відійти від власних пропрієтарних рушіїв на користь єдиного стандартизованого це однозначно позитивний рух. Розробники матимуть більше часу саме для розробки ігор, а не того, що стосується технічний питань, оскільки Unreal Engine 5 більш гнучкий та доступний, тому навіть на пошук окремих спеціалістів витрачатиметься менше часу.