Творець Bioshock обіцяє, що кожне проходження Judas буде унікальним
Видання IGN разом з продюсером Summer Game Fest і The Game Awards Джефом Кіглі провели інтерв’ю із Кеном Левіном, творцем System Shock, Bioshock, Bioshock Infinite та Judas, яка й стала темою розмови. Журналістам дали можливість зіграти у довгобуд близько п’яти годин, на основі чого вони й проводили інтерв’ю з паном Левіном.
Ми виписали деякі тези з більш ніж годинного подкасту:
Judas самітній шутер від першої особи у новому всесвіті з елементами жанру роуґлайк та “наративного леґо”. У грі будуть змінне оточення, різноманітні вороги роботи, системи хакінгу та стихійних навичок, пермосмерті та метапрогресія.
Зав’язка наступна, головна героїня та дрібка інших людей залишилися замкнені на території космічної колонії, останнього місця з людьми на всю галактику, де і розгортатиметься усе дійство. Ви спричинили на ній колапс, проте не пам’ятаєте з якою метою, тому ваша ціль дізнатися це та полагодити те що зламали.
У грі буде представлено три фракції, вони відповідальні за Безпеку, Біологічність та Взаємовідносини. Їхні представники не люди, а роботи, проте знаєте про це тільки ви. Всі представники фракцій раніше були однією сім’єю, що додає додатковий поверх питань щодо того чому вони посварилися та ненавидять одне одного.
Події розгортатимуться розгалужено, а не лінійно, крім цього, арки кожної із фракцій працюватимуть не по скрипту, а в реальному часі. Кожен з представників хоче отримати вашу допомогу. Під час проходження доведеться обирати на яку саме сторону стати, оскільки позитивне ставлення до однієї потягне за собою негативне з боку іншої.
Фракції реагують на дії гравця, якщо ви виконуєте завдання на боці однієї, то інша може почати перешкоджати вам у цьому, якщо її підкупити, то можна завершити місію вже на їхній стороні.
Система “наративного леґо”, над якою Кен Левін працював 11 років, на основі ваших рішень змінюватиме глобальний хід подій та даруватиме унікальний ігровий досвід кожному гравцю. За одне проходження розкрити повністю бодай одну із ліній фракцій не вийде
Переродження головної героїні мають логічне обґрунтування, її тіло друкує спеціальний молекулярний принтер. Проте технологія не ідеальна, тому Іуда не пам’ятає деякі речі, особливо як спричинила колапс.
Повторні проходження не будуть схожими на минулі, оскільки кожен елемент гри по типу ресурсів, оточення, місій, ворогів, діалогів і тд. будуть автоматично адапутватися під дії гравця. Всі елементи процедурної генерації зроблені вручну та міксуватимуться, щоб даруватиме новий та унікальний досвід не лише під час першого проходження, а й подальших.
Наразі Judas використовує Unreal Engine 4 та розробляється цілих 11 років, як і Bioshock Infinite. Вихід гри планується не раніше березня 2025 на PlayStation 5, Xbox Series X|S та ПК у Steam.