fallback-image

Екскерівник Blizzard вважає, що гравцям варто залишати чайові розробникам

Майк Ібарра, експрезидент Blizzard, вважає, що гравцям варто надати можливість залишити чайові розробникам після проходження гри.

У соцмережі X екскерівник написав таке:

Коли я проходжу гру, то подеколи залишаюся в захваті від того, наскільки прекрасний досвід це був. Подеколи навіть з’являються такі думки після завершення забавок: “От би дати творцям 10 чи 20 дол. чайових, адже мій досвід коштував більше, ніж 70$”

Ібарра розповідає, що для нього такими іграми були щонайменше Horizon Zero Dawn (огляд), God of War, Red Dead Redemption, Baldur’s Gate 3 та Elden Ring. Він зауважив, що «багато кому може не сподобатися ця ідея», але екочільник Blizzard вбачає у цьому можливість надати фідбек та віддячити за улюблені ігри.

I've thought about this idea for a while, as a player, since I've been diving into single player games lately.

When I beat a game, there are some that just leave me in awe of how amazing the experience was. At the end of the game, I've often thought "I wish I could give these…

— Mike Ybarra (@Qwik) April 11, 2024

Незалежні розробники вже давно для цієї мети використовують подібні до Patreon сервіси, а на itch.io під час завантаження безкоштовних ігор можна не лише обрати власну ціну, а й додатково надіслати «чайові розробнику».

Але чи доречний такий підхід для проєктів з великим бюджетом? Ми вже маємо різноманітні косметичні DLC та мікротранзакції, що в теорії мали б підтримувати улюблені проєкти та їх творців. Окрім того, після проходження гри можна просто придбати копію гри другу, щоб віддячити студії.

Тим не менш, були й негативні реакції на цю ідею. Один користувач y X написав таке: «Може треба перестати вимагати від споживачів, а просто більше платити розробникам?». Інший користувач теж не мав ентузіазму до цього задуму і натомість висловився, що «за деякі ігри після проходження хочеться повернути кошти».

А як ви ставитеся до того, щоб залишати чайові творцям ігор?

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2