70% розробників сумніваються в життєздатності ігросервісів

70% розробників сумніваються в життєздатності ігросервісів

70% розробників не мають певності в життєздатності ігросервісів. Про це стало відомо завдяки опитуванню Game Developer Collective, у якому брало участь 600 респондентів між лютим та березнем цього року.

Розробники у опитуванні інтерпретують «ігросервіс» як гру із регулярними оновленнями та внутрішньоігровими покупками. Серед причин непевності вони назвали втрату цікавості гравців (63%) та збільшення суперництва (62%).

31% були дуже стурбованими через ігросервісну бізнес-модель їх проєктів, а 39% це лише трохи хвилювало. Окрім того, 25% не переймалися і 4% не розумілися на цьому питанні.

Щороку дедалі більше великих студій намагаються створити успішний проєкт такого типу. Ми вже маємо заяву Warner Bros. щодо її цікавості в ігросервісах, а також PlayStation обіцяла ігри з такою бізнес-моделлю різного масштабу та жанру. Більше того, навіть Remedy має в розробці Project Condor.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2