Control отримає мультиплеєрний спін-офф. А потім і продовження
Студія Remedy анонсувала Project Condor — мультиплеєрний спін-офф шутера Control. Про це розробники повідомили на офіційному сайті студії. Жодних подробиць прийдешньої гри наразі невідомо, проте Мікаель Касурінен, керівник Control, у своєму зверненні наголосив, що Control — це передусім світ, у якому є місце для ще багатьох історій, подій та персонажів. Пригоди Джессі Гейден були тільки маленьким шматочком чогось значно більшого.
До того ж самі працівники Remedy за 25 років роботи над самітними іграми чимало свого особистого часу приділяли саме спільним походенькам у мультиплеєрних шутерах, тож самим узятися до розробки чогось подібного — це неабиякий творчий виклик.
Варто зауважити, що Condor — не єдина мережева гра, над якою зараз працюють Remedy. Понад рік тому компанія почала пошук для ігросервісного шутера на кшталт Destiny. Проект від кодовою назвою The Vanguard послугує основою і для Condor, проте тут мова радше про базові речі. Зважаючи на особливості світу Control, стрільба — це найпримітивніше з того, що чекатиме гравців у Condor.
Ну і найприємніше — паралельно з відгалуженням триває робота і над повноцінним продовженням Control. Хоча гра перебуває зараз на ранніх етапах розробки, вона буде значно масштабнішою та насиченішою за свою попередницю — на ній серія Control точно не закінчиться.