People Can Fly втратила $20 000 000 на скасованій грі

People Can Fly втратила $20 000 000 на скасованій грі

У 2020 році People Can Fly почала розробку пригодницького екшену Project Dagger за новою інтелектуальною власністю для Take-Two Interactive. Через 2 роки видавництво відмовилося від подальшого фінансування, але залишила право студії продовжити працювати над грою. Проте планам щодо випуску проєкту не судилося збутися, так як у цьому місяці її остаточно скасували, на чому було втрачено 17-20 млн доларів.

Планувалося, що Project Dagger буде створений у новому всесвіті, матиме кооператив та елементи ігросервісу. Можна припустити, що попри тривалий термін розробки студія мала проблеми з позиціонуванням чи технічним станом гри, через що вирішила остаточно зупинити виробництво.

Наразі у People Can Fly в активній розробці знаходиться щонайменше 5 проєктів: запланований на 2026 рік Project Gemini для Square Enix, PvP шутер Project Maverick для Microsoft, ігросервіси Project Bifrost та Victoria під власним видавництвом, а також загадковий Project Red для Sony, який перебуває на стадії концептів.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2