Шінджі Мікамі, творець Resident Evil, більше не хоче розробляти горори

Шінджі Мікамі, творець Resident Evil, більше не хоче розробляти горори

У березні стало відомо, що Шінджі Мікамі, творець перших Resident Evil, заснував нову власну студію Kamuy після того, як покинув Tango Gameworks. Спершу інформація про це з’явилася на сайті ремастера Shadows of the Damned, а пізніше сам пан Мікамі підтвердив її в інтерв’ю.

Причиною залишення Tango Gameworks став низький вплив на процеси всередині студії, навіть попри посаду продюсера. Також ґеймдизайнер втомився від високобюджетних горорів і хотів би створювати невеликі, креативні й авторські ігри в інших жанрах. У Kamuy він матиме більше творчої свободи й зможе ділитися досвідом із молодими розробниками. Проте анонсувати дебютну гру студії Kamuy поки зарано, говорить ґеймдизайнер.

З 12 років роботи в Tango Gameworks 8 років Шінджі Мікамі хотів покинути студію, але не міг через відповідальність за розпочаті проєкти. Лише завершивши їх, він зі спокійною душею пішов зі студії.

Ще один цікавий факт: після злиття Tango Gameworks із Bethesda в 2010 році студію перейменували на ZeniMax Asia KK, але пан Мікамі домовився, щоб на публіку нову назву не використовували.

Схожі новини

fallback-image

Демоверсія українського шутера SAND має проблеми з серверами

fallback-image

Український стрімер з Dota 2 зібрав 10 мільйонів гривень на підтримку бригади «Азов»

fallback-image

Fallout: New Vegas отримала фанатську українську локалізацію

fallback-image

Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam