Square Enix втратила 140 млн доларів, але інвестори цьому раді

Square Enix втратила 140 млн доларів, але інвестори цьому раді

В останньому фінансовому звіті Square Enix компанія повідомила про збитки в 140 млн доларів.

Реорганізація виробництва під керівництвом нового президента компанії Такаші Кірю потребувала відмови від продовження розробки чималої кількості проєктів, розпочатих за часів минулого гендиректора Йосуке Мацуди. Рішення повинно допомогти уникнути фінансово провальних продуктів на кшталт Forspoken, Foamstars і купи нерентабельних мобільних ігор, які зараз закривають одна за одною.

Рада директорів Square Enix проголосувала за перегляд підходу розробки нових ігор високої якості з наміром бути більш вибірковими в розподілі ресурсів. Через це компанія очікує збитки приблизно у 22,1 млрд єн (140 млн доларів) до кінця фінансового року, що закінчується 31 березня.

з фінансового звіту Square Enix

Також Такаші Кірю додав, що компанія в майбутньому зосередиться лише на високобюджетних і низькобюджетних іграх, таких як Final Fantasy VII Rebirth чи PowerWash Simulator, і відійде від створення середньобюджетних проєктів.

Також попри гарний прийом Final Fantasy VII Rebirth як критиками, так і гравцями, Square Enix досі не розголошувала кількість проданих примірників, що говорить лише про її слабкий старт. В Японії продажі новинки склали 262 656 примірників, що в 2,5 рази менше, ніж на релізі Final Fantasy VII Remake, яку придбали 702 853 разів у перший тиждень.

Третя й остання частина ремейку Final Fantasy VII вийде не раніше 2028 року, згідно заяви директора розробки гри Наокі Хамаґучі.

Що цікаво (і досить несподівано), на тлі цих чималих збитків акції Square Enix піднялися на 5,88%. Інвестори відчувають, що темна смуга, що тягнулася після попереднього керівника, закінчилася і компанія відновить гарні прибутки в цьому й наступних роках.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2