Вийшла демо-версія Threads of War — «танчиків» у стилі української вишиванки
Зовсім недавно ми розповідали про те, що батько та син удвох розробили «танчики» у стилі вишиванки. А тепер у гри вийшла демонстраційна версія. В неї можна зіграти удвох.
Threads of War — це гра, яка об’єднує механіку Battle City (відомих як 8-ми бітні «Танчики») і роуґлайк елементи. Вона зроблена в стилістиці української вишиванки і дозволяє пройти шлях звільнення українських міст в перший рік повномасштабної війни. До всього грати можна як одному, так і вдвох.
Зі слів розробника, Андрія Костюшко, у демо-версії гравці зможуть оцінити і осучаснену механіку Battle City, і мандрівну прогресію, і стилістику гри до якої дуже швидко звикаєш.
В грі є рівні складності, які відрізняються один від іншого наявністю нових цікавих правил. Щоб повністю пройти гру, потрібно звільнити всі регіони на 10 рівнях складності. Кожен наступний розблоковується після проходження попереднього. В демо-версії буде доступно перших три рівня.
Демонстраційна версія гри надасть доступ до багатьох рівнів проходження та складності. Ось що зараз доступно:
- 5 (з 14) регіонів
- кілька рівнів складності (кожен наступний відкривається після проходження попереднього)
- різні типи противників, зокрема й один бос
- активні та пасивні бонуси
а також, для поціновувачів експериментів, в грі є редактор, в якому можна створити унікальну локацію і пограти на ній.
Завантажити демо-версію можна на сторінці гри у Steam. Що стосується релізу, то тут нічого не змінилося — орієнтуємося на кінець осені 2024 року.
Про розробників
Костюшко Андрій – співвласник Creoteam та ігровий дизайнер з 18-річним досвідом. Його найвідоміша гра – Football, Tactics & Glory. Вона отримала рейтинг 88% з ~3500 оглядів на Steam. Окрім ігрового дизайну він має досвід малювання, створення музики та написання творів. Для Threads of War він робить ігровий дизайн, графіку та музику.
Костюшко Аскольд – 11-річний програміст, який почав учитися програмуванню в 5 років, з 9 років почав робити простенькі ігри в рушії Godot та випускати їх на itch.io. Однак Threads of War – його найбільший та найскладніший проєкт на даний момент. Абсолютно весь код демо-версії Threads of War написано Аскольдом.
25% прибутку розробники планують відправляти знайомим підрозділам ЗСУ або передавати на великі збори.