Squad Busters показала найгіршу дохідність серед ігор Supercell за останні 10 років
Безкоштовна мобільна багатокористувацька Squad Busters показала значно слабшу дохідність за перший місяць порівняно з минулими іграми компанії Supercell, згідно інформації аналітичного агентства Sensor Tower.
Загалом проєкт завантажили 44,3 мільйона гравців із App Store та Google Play, лідерство посіла Америка, за нею Бразилія, Турція та Південна Корея. В той час як за витратами спершу теж йде Америка, далі вже Німеччина, Франція, Південна Корея та Італія.
За перший місяць Squad Busters принесла своїм творцям усього 24 млн доларів. Для порівняння, за той же період Brawl Stars заробила одразу 43 млн доларів, а Clash Royale згенерувала майже 115 млн доларів.
Така тенденція з падінням дохідності нових проєктів Supercell точно не потішить її власника Tencent, у яких в останні роки теж наявні проблеми із запуском нових успішних мобільних ігор, особливо у китайському регіоні, де лідерство активно тримає NetEase.
Фінська компанія Supercell почала втрачати провідні позиції на мобільному ринку, де все частіше вистрілюють саме китайські ігри, що, можливо, змусить її частіше експериментувати та шукати нові шляхи для заробітку.
Нагадаємо, що нещодавно студія представила багатокористувацький PvE роуґлайк Project R.I.S.E. у новому для себе жанрі, заради нього скасували одразу три інші гри.