DOOM: The Dark Ages значно повільніший за DOOM Eternal, але гравці цьому тільки раді
Головною і найприємнішою несподіванкою QuakeCon 2024 став показ 10 хвилин чистого ігроладу DOOM: The Dark Ages, проте побачити його змогли лише ті глядачі, які фізично знаходились на виставці. Втім, навіть цього виявилось достатньо, щоб дізнатися нові подробиці стосовно гри.
Ми проаналізували основні тези, які почали активно з’являтися в мережі та виписали наступне:
- на самому початку демонстрації головний ґеймдизайнер Хьюго Мартін заявив, що з DOOM: The Dark Ages команда хоче створити найкращий шутер в історії;
- хоча демонструвалася лише пре-альфа версія, але навіть в ній деталізація була на неймовірному рівні, як і загальний артдизайн оточення;
- деякі елементи левелдизайну і стилістики дуже нагадують марсіанську космічну станцію із DOOM (2016);
- існує три типи ударів ближнього бою — звичайними кулаками, які генерують боєприпаси, запаленим ланцюгом, для нанесення ушкоджень на великі дистанції, та булавою, яку на футажах не використовували;
- ігролад став помітно повільнішим (можливо лише для демонстрації), а вертикальність, яка була в DOOM Eternal, майже зовсім зникала і тепер гра більше акцентується на парируваннях проджектайлів ворогів та захисті щитом, гравець частіше стоятиме на одному місці;
- пилощит можна жбурляти у ворогів, наносячи їм значних пошкоджень, коли він зробить коло навколо вас, то повертається назад у руки, а якщо попасти ним у великих ворогів, то він застрягне и почне наносити постійну шкоду;
- знущання над демонами вийшло на зовсім новий рівень, бо ворогам можна відстрілювати кінцівки, деяким глядачам навіть стала шкода бідних манкубусів;
- з’явилася безліч нових унікальних анімацій добивання ворогів;
- гравець може забрати зброю у рицарів аду прямо з лап;
- на одному екрані стало в рази більше монстрів ніж в DOOM Eternal, як мілких, так і гігантських, вони промальовуються як перед очима, так і в далечині на задніх планах;
- механізований дракон і робот Альтан не одноразові гімміки, вони можуть зустрічатимуться по декілька разів у кампанії, а перший навіть частіше, бо на ньому ви будете відстрілювати ворогів з повітря і періодично навіть змінювати зброю;
- ігролад на Альтані виглядає неймовірно епічно, у його повільних рухах відчувається уся сила цієї машини смерті, також для нього створений власний інтерфейс. Спочатку розробники показувала бій на кулаках, а пізніше з використання гігантського кулемета, все дійство не було заскриптоване, гравець сам може вирішувати, що робити і куди йти;
- серед нової зброї помітили щось на кшталт одноствольної рушниці та плазменної гвинтівки, а із нових ворогів показали лише чотириногого кібернетичного демона та восьмимозкового павука. Більша частина продемонстрованого контенту вже знайома нам по DOOM Eternal.
Стосовно візуальних змін, у щитових солдатів світяться щити, коли вони блокують пошкодження, а перед можливістю добити демона блимання замінили на фіолетову ауру.
Також засновник видавництва New Blood Interactive Девід Орші розузнав, що саундтрек для DOOM: The Dark Ages писатиме не Ендрю Хулшулт, композитор доповнень DOOM Eternal, який прийшов на заміну Міка Гордона, який розірвав співпрацю з id Software на фоні зневажливого ставлення до своєї роботи.
Загалом аудиторія залишилась задоволена побаченим. Представники id Software сказали, що незабаром покажуть більше ігроладу вже публічно, але це може означати що завгодно. Можна чекати публічний показ на Gamescom 2024, але сама Microsoft не зазначала, що привезе DOOM: The Dark Ages на виставку, тому краще очікувати її появу на The Game Awards у грудні.
Нагадаємо, що DOOM: The Dark Ages планують випустити в 2025 році на PlayStation 5, Xbox Series X|S, ПК (Steam) і підписці Game Pass.