fallback-image

Нелінійна історія і добрі аномалії. Нові подробиці з ігроладу S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl

Нарешті GSC Gameworld продемонстрували нам чистий ігролад S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl та розповіла нові подробиці стосовно прийдешньої гри.

Керівник розробки гри Євген Григорович говорить, що в студії постійно оглядалися на минулі частини серії, оскільки вони не можуть дозволити зробити щось на рівень слабше і наразі жодна гра не може зрівнятися зі S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl за рівнем проробки деталей.

Великий безшовний відкритий світ в грі поділений на 20 регіонів, які унікальні не лише архітектурою, а й аномаліями, мешканцями, ворогами тощо. В більшість місць гравці можуть потрапити в будь-який момент часу, оскільки розробники не хотіли обмежувати гравців у відкритому світі.

Уся прогресія відбуватиметься завдяки дослідженню світу, пошуку нової амуніції, навісів для зброї і загальному розумінню локацій та швидкій реакції на несподівані події. Системи рівнів у грі не існує, як і заскриптованості в отриманні нових предметів.

За одне проходження ви не зможете побачити весь наявний сюжетний контент, оскільки будь-який ваш вибір впливатиме на появу унікальних квестів, персонажів та подій та зникнення іншого контенту. Вже у другому проходженні ви матимете можливість побачити події з іншого боку барикад. Впродовж трьох років для гри встигли створити більше 43 сюжетних катсцен тривалістю до 3 годин, в яких використовувалася система захоплення рухів.

Демонстрація одного з квестів відбувалася на болотній локації, де раніше проживали сталкери, але зараз лише мутанти і аномалії. Наша задача — вмикати прилади, які допоможуть отримати доступ до бази Чистого Неба. Спочатку гравця атакують сліпі собаки, а пізніше і невидимі псевдособаки, яких можна перемогти, ліквідувавши справжню собаку самонера. У відео нам також продемонстрували безсмертних зомбі, які підвищують рівень радіації з плином часу, та плоть, мутовану свиню.

Також в S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl присутня система виживання, головний герой Скіф, як і справжня людина, хоче їсти та спати, а якщо не буде вчасно цього робити, то значно втрачатиме ефективність. Також він має обмеження по вазі, яку може переносити, тому нескінченно займатися лутом не вийде.

Штучний інтелект ворогів має два типи поведінки — мирна, коли для них не існує загрози, та агресивна, мотивована виживанням, якщо гравець сховається з поля зору мутанта, то ворог почне будувати гіпотези куди ви могли зникнути. Різноманіття зброї, якої підготували цілих 35 варіацій, розробники обіцяють збільшувати завдяки новим навісам, які можуть глобально змінити відчуття від шутінгу.

Несподіванка, але не всі аномалії небезпечні, деякі навіть можуть стати вам у нагоді, наприклад якщо спригнути з висоти на бульбашку, то шкода компенсується, якщо натравити мутанта в смерч, то злидня розірве на шматки, а ви збережете цінні патрони.

Розробники говорять, що гра складна, бо коли вони намагалися додавати спрощення у вигляді пасивної регенерації здоров’я чи слабких ворогів, то втрачалася атмосфера оригінального сталкера. Творці запевняють, що намагалися витримати баланс між каузальністю та хардкорністю, якщо ви не надто майстерний гравець, який зацікавлений здебільшого у сюжеті, чи вже обізнаний сталкер, то усім гра підійде.

Нагадаємо, що вихід S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl перенесли на 20 листопада для Xbox Series X|S, ПК (Steam, Epic Games Store, GOG) і підписки Game Pass. Вже з 21 серпня в мережі мають почати з’являтися враження гравців від нової демоверсії, яку GSC Gameworld привезе на Gamescom 2024.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2