Роуґлайк Dead Cells отримав останнє оновлення
Сьогодні вийшло останнє 35-оновлення The End is Near для роуґлайку Dead Cells на ПК та консолі. Здебільшого воно косметичне, але присутня і дрібка нового контенту.
Розробники додали трьох нових ворогів, три нові види зброї, три нові мутації, нову система проклять у форматі більш небезпечних локацій, де ви отримаєте кращі винагороди, нові легендарні афікси, зміни в балансі та маршрутах, 40 нових капелюхів для головного героя та нові опції в налаштуваннях доступності.
Більш детальний опис усіх нововведень та змін ви знайдете на сторінці спільноти Dead Cells в Steam.
З нагоди завершення активної підтримки гри є сенс розповісти, чим займаються її оригінальні розробники та як змінилась Motion Twin за всі ці роки. Грубо кажучи, студія зразка 2017 року, коли Dead Cells вперше вийшла у дочасному доступі, та зразка 2024 року, яка наразі розробляє Windblown, це дві різні компанії з абсолютно різним складом.
Почнемо з головного ґеймдизайнера Dead Cells Себастіана Бернарда, він покинув Motion Twin наприкінці 2019 року, пропрацювавши в студії цілих 18 років, а зараз розробляє екшн-роуґлайк про дівчину якудзу Tenjutsu під видавництвом Devolver Digital. Якщо і говорити про людину, яка створили Dead Cells тим, яким ми його полюбили, то за це був відповідальний саме пан Бернард.
Evil Empire, яку створили з колишніх розробників Dead Cells для підтримки гри у 2019, перестала співпрацювати з Motion Twin у лютому цього року, можливо, через внутрішній конфлікт.
Студія вже встигла випустити свою дебютну самостійну гру The Rogue Prince of Persia (наші враження) у дочасному доступі, яку активно розвиває. Також Evil Empire паралельно розробляє дві нові гри, вже за власними IP, оскільки над The Rogue Prince of Persia працювала команда лише з 15-20 розробників, коли в студії працевлаштовано одразу 70 співробітників.
Якщо говорити про Motion Twin, то з 8 поточних співробітників, серед тих хто приклав руку до Dead Cells залишилось усього троє: програміст Паскаль Перідонт і художники Гвенаель Массе та Томас Вассер. Усі інші розробники доєдналися до студії під час розробки Windblown, прийдешнього роуґлайку.
Це в жодному разі не докір, що гра вийде провальною, а скоріше натяк, що вона може бути не зовсім схожа на Dead Cells, або ж зовсім не схожа, оскільки розробляють її зовсім інші люди. Також є питання до рекламної кампанії Windblown, в якій постійно говорять про гру від творців Dead Cells, хоча виходить радше студії, яка створила Dead Cells, бо усі ключові розробники гри давно не працюють у Motion Twin.
А що ви чекаєте більше, Tenjutsu, Windblown чи нові ігри від Evil Empire?