У сюжеті S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl не буде відкритої агресії до Росії, лише виславляння культури України
Тільки вчора ми писали про інтерв’ю видання Wccftech з GSC Game World стосовно S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl, як сьогодні GamesBeat виклали нове інтерв’ю з новими подробицями стосовно гри та її розробки.
На відміну від оригінальних частин S.T.A.L.K.E.R, сиквел відійшов від натхнення книгою «Пікнік на узбіччі». Збереглися лише загальні речі у вигляді аномалій з невідомим походженням, артефактів з недослідженими ефектами та приладів, якими головний герой шукатиме аномалії, а все інше буде цілковито новим.
Оскільки з релізу ігор минуло чимало часу творці розуміють, що зараз аудиторії потрібно запропонувати щось нове, більш інтригуюче. Загалом сюжет повністю переписували 6 разів і професійний сценарист ні разу боявся починати все нанова, поки результат не задовольнив команду. Нагадаємо, що історія буде нелінійною з трьома різними кінцівками без конкретної канонічної.
Попри пандемію, війну, проблеми з електроенергією і шість переносів в GSC Game World ніколи не думали про скасування S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Підтверджено, що в грі не буде відкритої агресії до Росії, лише популяризація культури України. Розробники хочуть таким чином боротися на мистецькому фронті.
Студія вкотре підтвердила, що реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl стане лише початком її історії, оскільки після цього гру продовжать активно розвивати на основі відгуків гравців. Також очікується поява інструментарія для модоробів, технології трасування променів, двох сюжетних доповнень і мультиплеєрний режим.
Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl відбудеться 20 листопада на Xbox Series X|S, ПК (Steam, Epic Games Store, GOG) і підписці Game Pass.