Хідеакі Іцуно, ґеймдизайнер Devil May Cry і Dragon’s Dogma, покинув Capcom після 30 років роботи
Японський ґеймдизайнер Хідеакі Іцуно сьогодні повідомив, що після 30 років і 5 місяців роботи в Capcom покидає компанію, щоб вже з вересня почати працювати над новою грою в новій студії.
Ітцуно почав свій шлях у Capcom з 1994 року. Спершу він керував розробкою Star Gladiator і Rival Schools: United by Fate, а пізніше Power Stone, Power Stone 2, Project Justice, Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower, One Piece Mansion, Capcom vs SNK 2, Auto Modellista, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3, Devil May Cry 4, Dragon’s Dogma, Devil May Cry 5 та Dragon’s Dogma II.
З повним списком ігор можете ознайомитися нижче.
Шанувальники Devil May Cry одразу насторожилися після того, як пан Іцуно вирішив звільнитися, оскільки саме він відповідав за серію і свого часу проявив чималі зусилля, щоб переконати керівників Capcom в її подальшому розвитку. Для компанії Devil May Cry ніколи не була ключовою франшизою, оскільки Street Fighter, Resident Evil чи Monster Hunter завжди були набагато прибутковішими.
Наразі майбутнє цієї серії слешерів залишається під питанням, бо талановитих розробників у Capcom вдосталь, а ось мотивації в керівників знову вкластитися саме в нову Devil May Cry набагато менше. З релізу п’ятої частини минуло трохи більше 5 років, а про шестірку ми зовсім нічого не чуємо, хоча сама гра була успішною, в березні цього року її загальний тираж вже налічував 8 млн копій.