Sony закриває сервери шутера Concord усього за 2 тижні після релізу
Сьогодні Раян Елліс, співзаносник Firewalk Studios і керівник розробки Concord (наш огляд), повідомив у блозі PlayStation про закриття шутера вже 6 вересня. Тоді ж гру приберуть з продажу і відключать сервери, а всім гравцям дозволять зробити повернення коштів незалежно від награного часу.
У заяві пан Раян також визнав, що деякі аспекти Concord зовсім не знайшли позитивного відгуку серед гравців, тому героїчний шутер відправлять на переробку, щоб владнати ці недоліки і спробувати знайти варіанти того, як можна покращити гру.
Хоча ми дуже сумніваємось, що після витрачених 150 млн доларів і цілих 8 років розробки Sony захоче повторно вкладатися у відродження ігросервісу з дуже поганою репутацією. Більша вірогідність, що незабаром нам скажуть як розробникам не вдалося знайти способи покращити Concord, тому перезапуск скасовують, а студію розформують або відправлять допомагати іншим підрозділам PlayStation.
У момент релізу Concord зібрала усього 697 одночасних гравців у Steam на своєму піку, а її продажі на PlayStation 5 та ПК склали накладом 25 тисяч копій.