Рольова гра Greedfall 2 провально стартувала в дочасному доступі Steam
Провальний старт відбувся у ролівки GreedFall II: The Dying World. Згідно SteamDB піковий онлайн за 8 годин з релізу склав усього 330 гравців. Для порівняння, в першої частини на виході він досяг 16 345 гравців.
Основними причинами провалу стали — відсутність будь-якого маркетингу та низька якість ігроладу, візуалу й оптимізації, що навіть не вдасться виправдати фактом дочасного доступу, бо ці речі фундаментально на дуже низькому рівні якості та потребують не простого покращення, а повної переробки. Додайте сюди вартість в 40 доларів чи 1000 гривень і отримаєте справжнє комбо, як досягти провалу гри.
На початку вересня студії Spiders і Kylotonn оголосили протест своєму видавцю Nacon, яке тривалий час не забезпечувало нормальні умови праці, через що відбувся відтік наталановитіших розробників. З обома нещодавніми іграми власних студій — GreedFall II: The Dying World і Test Drive Unlimited Solar Crown, компанія тепер пожинає плоди своєї некомпетентності. Погані умови праці напряму вплинули на низьку якість ігор, які перетворилися на низькі продажі, що знову дозволить видавництву казати «вибачте, нема за що вам створювати нормальні умови праці», і зрештою вийде зачароване коло.
Французьке видавництво Nacon також відоме завдяки конфлікту з українською студією Frogwares.