Sony скасувала майже всі свої ігросервіси, окрім мультиплеєрної Horizon Online
Стратегія Sony з розробкою ігросервісів провалилася, запевняє нас відомий інсайдер Джейсон Шраєр. У певний час переважна частина студій PlayStation розробляла ігри в цьому форматі, але більшість з них уже скасовані, зокрема мультиплеєрні спінофи The Last of Us i Marvel’s Spider-Man. Серед тих, які залишилися, відмічаються лише Horizon Online, FAIRGAME$ і Marathon.
Horizon Online стане наступною грою Guerilla Games після ремастеру Horizon Zero Dawn (31 жовтня) і LEGO Horizon Adventures (14 листопада). Наразі до її розробки залучена переважна частина студії. Третя номерна частина наразі не в пріоритетах команди, тому її доведеться чекати ще довго. Можливо, так вийшло через слабші продажі Forbidden West порівняно з Zero Dawn.
Останніми роками спостерігається значне падіння популярності високобюджетних ігор. Молоду аудиторію зацікавити ними не вдається, оскільки вона зосереджена на Fortnite, Roblox чи іграх для смартфонів. Більшість провідних компаній зосередилися на підтримці кількох ігросервісів, а пошуки хітів, які б задали нові тренди, в них не вдаються.
Поточною проблемою сучасних високобюджетних ігор можна вважати роздуті бюджети, які дуже важко окупити, тому в останні роки ми й бачимо менше подібних ігор та менше експериментальних проєктів. Високі бюджети означають високу ціну провалу, а при розробці такого блокбастера частіше виходять прісні забавки, які гравцям не потрібні.