fallback-image

У занепаді Overwatch й скасуванні Warcraft 4 винен не Боббі Котик

Відомий інсайдер Джейсон Шраєр поділився дрібкою деталей стосовно останніх років роботи Blizzard, що дає змогу краше зрозуміти причини хибних рішень компанії й відсутність довгоочікуваних продовжень ключових серій.

У занепаді Overwatch винний керівник розробки Джефф Каплан, а не Боббі Котик, як раніше здавалося спільноті. Після неймовірного успіху героїчного шутера Котік наполягав на збільшенні штату до масштабів команди Call of Duty й готовий був вибити всі необхідні для цього ресурси. Одна частина розробників мала відповідати за підтримку гри, тоді як інша — розробкою сиквела. Втім, пан Каплан відмовився від пропозиції, що спричинило величезні проблеми (чинна команда розробників таки не справлялася з обома іграми водночас), а потім і зовсім покинув Blizzard.

Також стало відомо, що десь тоді й скасували анімаційний серіал за мотивами Overwatch, який мав вийти на Netflix перед релізом другої частини. Сталося це через судовий позов на Netflix, адже стрімінг переманив собі тогочасного фінансового директора Blizzard до закінчення його контракту.

Ми могли отримати Warcraft 4 чи RTS за мотивами Call of Duty, однак всі задуми керівництво Blizzard відкидало, бо StarCraft 2 так і не досягла надприбутків, хоч і нормально заробила. Її керівник розробки, Тім Мортен, сподівався, що Warcraft 3: Reforged зможе переконати керівників компанії в перспективності ідеї відродити жанр стратегій у реальному часі, але після приголомшливого провалу гри більша частина команди відокремилася від Blizzard і створила власну незалежну студію Frost Giant, яка цього року випустила в дочасному доступі стратегію Stormgate — фактичну ідейну спадкоємицю StarCraft.

Окрім трьох різножанрових шутерів у всесвіті StarCraft, один з яких досі розробляється, в компанії починалася розробка аналогів Minecraft і God of War, але у всесвіті Warcraft. Наразі всі вони вже скасовані.

Додайте до всього цього ще й виживастик у новому всесвіті, який скасували на початку року, і отримаєте дуже сумну картину про стан справ у Blizzard, бо стільки потенційно перспективних ігор, в які були вкладені чималі фінансові й людські ресурси, більше ніколи не побачать світ.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2