fallback-image

Олег Гуменюк: Головна перемога – можливість проведення WePlay AniMajor в Києві на власній кіберспортивній арені

Олег Гуменюк, CEO WePlay Holding. Фото: WePlay Holding

На початку літа Київ прийняв великий турнір з Dota 2 – WePlay AniMajor. Організатором масштабного міжнародного змагання виступив кіберспортивний медіахолдинг WePlay Esports, який вже неодноразово проводив в Україні турніри з різних дисциплін.

CEO WePlay Holding Олег Гуменюк у розмові з Sport Arena розповів про особливості організації заходу світового масштабу під час пандемії COVID-19, головні здобутки WePlay AniMajor і фінансовий аспект.

Читайте також: Впевнений тріумф PSG.LGD, прокляття Evil Geniuses і черговий провал Virtus.pro – підсумки WePlay AniMajor з Dota 2

Також один з керівників WePlay Holding повідомив про майбутні турніри, які буде висвітлювати організація, і розповів про змагання з CS:GO серед молодіжних команд – WePlay Academy League.

– Як вдалося домовитися з Valve щодо проведення мейджора у Києві? Скільки часу і ресурсів пішло на підготовку WePlay AniMajor? 

– Можливість провести мейджор – велика честь для будь-якого турнірного оператора, і наша команда довго йшла до того, щоб цю можливість надали саме нам. Для того, щоб завоювати довіру Valve і кіберспортивного ком’юніті, потрібно було  багато зусиль кожного представника компанії.

На організацію самого турніру пішло близько місяця. Саме стільки нам знадобилося на установку сцен і декорацій для WePlay AniMajor, втілення наших задумів в реальність.

WePlay Esports Arena Kyiv під час WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

– З якими труднощами Ви зіткнулися під час організації WePlay AniMajor на тлі пандемії COVID-19? Привезти 18 команд в одне місто не так просто…

– На момент проведення WePlay AniMajor у нас вже був досвід організації заходів під час пандемії. Наприклад, тільки за останні півроку ми провели два турніри з файтингів – WePlay Dragon Temple і WePlay Ultimate Fighting League Season 1. Під час кожного з них були дотримані всі протиепідемічні заходи, у тому числі – регулярне тестування на COVID-19. 

В цілому за період пандемії ми встигли провести дев’ять турнірів (з урахуванням останнього WePlay AniMajor). У нас є чітке розуміння, як убезпечити всіх гравців, талантів і учасників команди. Звичайно, на етапі підготовки виникав ряд питань, пов’язаних з логістикою, проте я радий, що нам вдалося знайти індивідуальні рішення для кожної з команд і привезти всіх до Києва. 

Тренувальний табір WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

– Студія аналітики, арена, декорації, представлення команд – все в стилі аніме. Чи були ідеї, які ви не встигли реалізувати?

– Так, тематикою мейджора, який ми проводили, стало японське аніме. Ми давно думали над тим, щоб провести турнір у цьому стилі, тому у нас була детальна картинка, яку хотілося побачити в результаті. Завдяки цьому ми змогли одразу приступити до втілення концепції в реальність і монтажу декорацій. Круто, що ми спромоглися в такі короткі терміни створити декілька локацій, декорації, костюми і візуальні матеріали, які сформували яскраву картинку на екрані глядача.

Таланти турніру WePlay AniMajor в образі аніме героїв. Фото: WePlay Holding

– WePlay AniMajor побив декілька глядацьких рекордів. В піку трансляцію турніру дивилися 645 тисяч осіб. Чи задоволені ви таким результатом? 

– На нашу думку, турнір пройшов чудово! WePlay AniMajor став найпопулярнішим мейджором в історії Dota 2 за кількістю годин переглядів (понад 37 мільйонів). Крім цього, за даними аналітичної компанії Esports Charts, трансляцію турніру в піку дивилося понад 645 000 чоловік, тому WePlay AniMajor також став другим мейджором в історії Dota 2 по піку глядачів. 

Статистика переглядів WePlay AniMajor. Зображення: WePlay Holding

Ми отримали багато позитивних відгуків від глядачів, представників кіберспорту з усього світу і наших партнерів. Навіть сьогодні, за місяць по завершенню турніру, продовжуємо отримувати зворотний зв’язок від ком’юніті. Такі результати не можуть не тішити!

WePlay Esports Arena Kyiv під час WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

– Що стало головною перемогою для компанії? Чи вдалося вам заробити на проведенні WePlay AniMajor? Чи за відсутності глядачів це було неможливо? 

– Наша головна перемога на сьогоднішній день – можливість проведення WePlay AniMajor в Києві на власній кіберспортивній арені. Можу сказати відверто: ми давно про це мріяли і виконали велику роботу заради того, щоб турнір пройшов на найвищому рівні. 

Ми ніколи не ставимо собі головною метою заробіток. Проведення турніру такого масштабу є дуже цінним, тому ми були готові до того, що WePlay AniMajor буде витратною історією, окупність вкладень не була завданням номер один. 

Команда PSG.LGD – переможець WePlay AniMajor. Фото: WePlay Holding

– Евакуація гравців, персоналу з готелю через загрозу мінування. Як поставилися до цієї ситуації?

– Це безпрецедентна ситуація. Однак команді готельного комплексу і представникам нашої компанії вдалося швидко організувати евакуацію всіх людей, які перебувають в готелі, а правоохоронні служби швидко зреагували на виклик про замінування. Радий, що це був помилковий виклик і ніхто не постраждав.

– Коли плануєте провести наступний великий кіберспортивний турнір в Україні?

– Нещодавно ми анонсували круту новину про те, що ми виступимо організатором російськомовної трансляції PGL Major Stockholm 2021 з призовим фондом $2 000 000. Участь в турнірі такого масштабу – велика честь для нас. Дуже круто, що нещодавно ми провели мейджор з Dota 2, а тепер отримали можливість взяти участь у висвітленні мейджора з CS: GO. 

WePlay Esports проведе офіційну трансляцію PGL Major Stockholm 2021. Зображення: WePlay Holding

Крім цього, 19 липня у нас стартував ще один турнір з CS: GO, який сприятиме розвитку молодих, сміливих і талановитих гравців – WePlay Academy League. Це новий формат для нас, адже на цьому турнірі спортсмени, які тільки починають свою кіберспортивну кар’єру, зможуть вперше випробувати себе на професійній сцені. Призовий фонд турніру складає $100 000, фінал івенту пройде на нашій кіберспортивній арені WePlay Esports Arena Kyiv. 

 

WePlay Esports і провідні команди з CS:GO запускають WePlay Academy League Season 1. Зображення: WePlay Holding

Ми раді, що можемо впливати на формування стандартів CS:GO і плекати нові таланти спільно з провідними командами світового класу. У WePlay Academy League візьмуть участь молодіжні склади кращих клубів світу, серед яких NAVI Junior, Young Ninjas, Astralis Talent та інші. 

WePlay Academy League Season 1. Фото: WePlay Holding

А 28 липня ми повідомили про те, що WePlay Esports проведе офіційну російськомовну трансляцію BLAST Premier 2021/22, міжнародної серії турнірів з CS:GO, осінній сезон якої в 2021 році пройде з 16 вересня по 28 листопада. Загальний призовий фонд сезону складає $1 737 000.

WePlay Esports проведе офіційну російськомовну трансляцію BLAST Premier 2021/22. Зображення: WePlay Holding

Крім цього, звісно, у нас припасено ще багато сюрпризів. Можете бути впевнені, медіахолдинг WePlay Esports дивуватиме кіберспортивне ком’юніті й надалі! 

Джерело sportarena.com

Схожі новини

Faker визнаний найкращим гравцем року за версією Esports Awards вдруге поспіль, T1 — найкраща команда

Faker визнаний найкращим гравцем року за версією Esports Awards вдруге поспіль, T1 — найкраща команда

B8 програли Astralis і вилетіли з RMR-турніру до Shanghai Major 2024, Passion UA ​​поступилися BIG

B8 програли Astralis і вилетіли з RMR-турніру до Shanghai Major 2024, Passion UA ​​поступилися BIG

S.T.A.L.K.E.R. 2 зібрав понад 416 тисяч глядачів на піку на Twitch у день виходу. Це п’ятий результат серед всіх ігрових релізів у 2024 році

S.T.A.L.K.E.R. 2 зібрав понад 416 тисяч глядачів на піку на Twitch у день виходу. Це п’ятий результат серед всіх ігрових релізів у 2024 році

B8 програли два матчі за день на RMR-турнірі до Shanghai Major 2024

B8 програли два матчі за день на RMR-турнірі до Shanghai Major 2024