«Свіжий погляд на жанр»: Нові деталі командного футболу Rematch від творців Sifu
Після двох ігор зосереджених на бойовій системі — Absolver та Sifu, студія Sloclap вирішила спробувати свої сили в іншому руслі, а саме командному аркадному футбольному симулятору Rematch, щойно анонсованому на церемонії The Game Awards 2024.
Представники видання Game Rant поспілкувалися з керівником розробки П’єром Тарно та дізналися чимало деталей стосовно прийдешньої гри, найголовніші з них ми виписали:
- коли більшість футбольних ігор пропонують синґловий ігровий досвід чи змагання 1v1, то в Rematch геймплей зав’язаний навколо командної співпраці в матчах 5v5, де кожен футболіст — це реальний гравець зі своїм керуванням;
- унікальність кожного матчу досягатиметься завдяки різним тактичним планам, непередбачуваним моментам і динамічному ігроладу, який забезпечить настільки гарну різноманітність, що буде неможливо передбачити щось навіть на кілька секунд наперед;
- складність буде адаптивною, тобто сама концепція гри аркадна з акцентом на соціальній взаємодії, щоб нею могли насолоджуватися буквально всі. Однак тим, хто планує відточити свою майстерність в змагальній грі теж зможуть запропонувати чималий потенціал для росту;
- хоч обидві команди налічують по 5 гравців, як у міні-футболі, але розмір поля великий і ближчий до традиційного футболу;
- фіксованих позицій для гравців не передбачено, щоб відкрити більший простір для креативу під час гри;
- особливу увагу приділили ігроладу за воротаря, який представляє з себе останню лінію захисту і має власні ігрові механіки. Наприклад, коли команда атакує він може покинути свою зону і стати півзахисником, отримуючи бонуси до витривалості, а потім швидко повернутися на власну позицію. Водночас його огляд на поле найкращий серед всіх футболістів, що дозволяє бачити все дійство і гарно координувати команду завдяки голосового чату;
- окрім режиму 5v5 з найкращим балансом для змагальних матчів, також передбачені інші режими з меншою кількістю гравців;
- планів об’єднатися з якимось клубом чи лігою в студії немає, але вони готові співпрацювати з обраними видатними футболістами, які поділяють їхнє бачення;
- від порівняння з Rocket League розробники уникнути не могли, тому завірили, що обидві гри діаметрально різні.
Окремо П’єр виділив, що хоче аби Rematch одночасно виглядала реалістично та епічно, а минулий досвід з Sifu дозволив команді відточити ігрові анімації, зробивши їх неймовірно живими та приємними.
Вихід Rematch запланований влітку для PlayStation 5, Xbox Series X|S і ПК (Steam). Ви можете зареєструватися на закриту бету, що пройде весною, ось тут.