Для м’язів Арнольда Шварценеґґера у Mortal Kombat 1 розробили особливу механіку
Скільки б не було років Арнольду Шварценеґґеру, його м’язи продовжують надихати і водночас створювати нові технічно-інженерні задачі (так, вже не вперше). Одна така виникла у NetherRealm Studios, які додали Конана-Варвара у виконанні Шварценеґґера (який цього разу, на відміну від Mortal Kombat 11, озвучив свою роль, а не лише дав згоду на використання зовнішності) у DLC Khaos Reigns для Mortal Kombat 1.
Для того щоб досконально повторити рухи Шварценеґґера з класичних фентезі-фільмів за романами Роберта Говарда розробникам довелось не лише дослідити фільми покадрово, а й розробити нову механінку, згідно якої такі м’язи будуть рухатись.
Звісно, не втримались вони і від цікавих великодок щодо цього персонажа, одну з яких вже знайшли. Якщо на переможному екрані Конана після Brutality зажати “вниз”, то Конан порухає своїми пекторальними м’язами.
Цей рух був “візитівкою” Шварценеґґера ще з часів бодібілдинґу і вперше був продемонстрований ним на екрані у дебютному фільмі “Геркулес в Нью-Йорку” (Hercules in New York).