fallback-image

Ігросервіси Electronic Arts поступово втрачають попит на ринку

Невтішні часи почалися в Electronic Arts, оскільки доходи вже не відповідають прогнозам, одразу кілька власних ігросервісів поступово стагнують, а нові самітні ігри, особливо під лейблом EA Originals за межами тих, які розробила студія Hazelight, щоразу провалються.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року загальні доходи за 3 місяці (1 жовтня — 31 грудня 2024 року) зменшилися з 1,95 до 1,88 млрд доларів, а чисті прибутки трохи підросли з 365 до 377 млн доларів.

Рівно два тижні тому акції компанії просіли на 16,52%, що спричинило втрату риночної капіталізації на цілих 6 млрд доларів. Аби падіння не продовжувалося сама Electronic Arts інвестує 1 млрд доларів у прискорену програму викупу власних активів.

Одразу 74% доходів видавництва припадає на ігросервіси, а EA FC 25 та Apex Legends зовсім не показали росту за останній рік, а навпаки стагнують. Компанія планує вводити глобальні зміни задля повернення минулих показників прибутків. Стосовно Apex Legends навіть йдуть розмови про повний перезапуск королівської битви.

У провалі Dragon Age: Veilguard керівник Electronic Arts Ендрю Вілсон звинувачує відсутність ігросервісних елементів, які подобаються гравцям. Реструктуризацію BioWare пояснюють зміною пріоритетів з акцентуванням уваги на нових прийдешніх іграх.

Чимала кількість працівників усіх студій компанії зараз розробляє нову Battlefield, яку планують випустити до квітня 2026 року.

Схожі новини

fallback-image

Kingdom Come: Deliverance 2 стартувала в Steam з онлайном майже у 160 000 гравців

fallback-image

Анонсовано ремастер Onimusha 2: Samurai’s Destiny для актуальних платформ

fallback-image

Вартість Nintendo Switch 2 відповідатиме очікуванням гравців

fallback-image

Розробники Cult of the Lamb закликають підтримати благодійні організації, а не Ілона Маска