fallback-image

NetEase скоротила всю західну команду розробників Marvel Rivals

Здавалось би, успішний героїчний шутер Marvel Rivals з самого виходу не потрапляв у жодні конфлікти, але NetEase Games не сиділося на місці рівно.

Весь американський підрозділ у Сіетлі, який був відповідальний за створення нових ігрових механік та всі експерименти з формулою героїчного шутера, скоротили без жодних причин напередодні додання двох нових героїв (Істота й Людина-Факел). Про це заявив керівник розробки Таддеус Сассер, а також головний геймдизайнер Геррі МакГі та левелдизайнер Джек Буровс.

Marvel Rivals director and team laid off according to posts https://t.co/pphzvfDBYF pic.twitter.com/KRHDgjq2pq

— Wario64 (@Wario64) February 18, 2025

Тепер ми можемо почати спостерігати картину, як одне хибне рішення NetEase Games, заради скорочення витрат на підтримку вартісного американського офісу в порівнянні з китайським, легко може коштувати Marvel Rivals успішності в довгостроковій перспективі.

Сподіваємось, що Таддеус Сассер з командою, які приймали важливу участь у створенні одного з найприбутковіших ігросервісів останнього десятиліття, легко й швидко знайдуть собі нові місця роботи.

Схожі новини

fallback-image

Творці My Friend Pedro анонсували шутер, де переміщення зав’язане на пострілах

fallback-image

Український пригодницький клікер Slime Clicker вийшов у Steam

fallback-image

Гравці GTA V на ПК отримають безкоштовне контентне оновлення, що було доступне лише для консолей

fallback-image

«Конкурента Steam вже не створити»: вважає очільник Amazon Gaming