fallback-image

У скасуванні The Last of Us Online винне амбітне керівництво Naughty Dog

У скасуванні The Last of Us Online, виявляється, ніяк не було замішано керівництво Sony, а лише очільники Naughty Dog, які не розрахували власні амбіції, повідомив Шюхей Йошіда на останньому подкасті.

Оскільки Naughty Dog вже раніше створювала онлайн режим для першої TLOU, то студія була впевнена, що зможе перетворити його на окрему самостійну гру. Втім, коли співробітники Bungie прийшли і проаналізували роботу команди, то дійшли висновків, що підтримка такого ігросервіса коштуватиме усій Naughty Dog розробки нових самітніх ігор, тобто від них довелось би просто відмовитись, переключившись на підтримку єдиного ігросервіса.

Такі перспективи не задовольнили керівництво студії, яка вже тоді активно розробляла Intergalactic: The Heretic Prophet і мала скасувати її. Простими словами, керівництво не передбачило власні амбіції ще на моменті узгодження розробки.

Аналогічна причина легко може стосуватися і скасованої мультиплеєрної Spider-Man від Insomniac Games, бо студія за розмірами майже аналогічна до Naughty Dog.

Схожі новини

fallback-image

Obsidian задоволена продажами Avowed, яку розробляли 6 років

fallback-image

Екшн про Чорну Пантеру розвине ідеї Middle-earth: Shadow of Mordor

fallback-image

Очільник китайської NetEase Games гальмує розвиток компанії невдалими рішеннями

fallback-image

Творці My Friend Pedro анонсували шутер, де переміщення зав’язане на пострілах