
Екшн про Чорну Пантеру розвине ідеї Middle-earth: Shadow of Mordor
Поки студія Monolith Productions вже 10-й рік поспіль ніяк не може доробити екшн про Диво-жінку, а за чутками Bloomberg зовсім нещодавно знову перезапустила розробку після витрачених 100+ млн доларів, вихідці з неї навпаки, мають чітке бачення того, як має виглядати власна Marvel’s Black Panther.
Колишні творці Middle-earth: Shadow of Mordor на чолі з Кевіном Стеффенсом, який пропрацював у Monolith Production майже 20 років, та іншими розробники відомих західних ігор на кшталт Halo Infinite, God of War і Call of Duty, вже 3 роки та 10 місяців поспіль розробляють пригодницький екшн у новоствореній студії Cliffhanger Games під патронатом Electronic Arts.
Інсайдер Hope, який спеціалізується на витоках по Call of Duty, розповів перші подробиці Marvel’s Black Panther:
- наявний вибір головного героя серед Т’Чалли, М’Баку, Азарі, Кіллмоґера та інших персонажів;
- у кожної зі згаданих пантер матиметься унікальний зовнішнй вигляд, зброя, гаджети, амуніція тощо;
- камера розміщена від третьої особи, але також може наближатися до плеча героя;
- бойова система надихається африканськими єдиноборствами, які переплели з супергеройськими силами, спритністю й техніками;
- впродовж проходження гравець відвідає великі міста й савани, познайомиться з унікальними культурами і персонажами;
- історія реагуватиме на ваші вибори та дії, пропонуючи нові унікальні історії, місії й сутички, тобто це прямий розвиток системи Немезис із Middle-earth: Shadow of Mordor.
Враховуючи, що студія Cliffhanger Games розробляє Marvel’s Black Panther вже тривалий час і вже починають з’являтися перші конкретні витоки, припускається, що цього або наступного року нам потроху почнуть рекламувати гру, аби випустити її в 2026-2027 роках.