
Obsidian задоволена продажами Avowed, яку розробляли 6 років
За словами керівниці розробки Avowed (наш огляд) Керрі Патель з Obsidian Entertainment в інтервʼю Bloomberg, продажі ролівки та позитивні враження гравців повністю задоволянють їх. З такої нагоди нам розповіли повну історію складної розробки гри.
Вперше концепт Avowed презентували Microsoft ще до придбання студії у 2018 році, як суміш Destiny зі Skyrim. Тоді розробники закладали великий відкритий світ, мультиплеєрний ігролад з пошуками скарбів і загалом хотіли створити найамбітнішу гру за весь час свого існування.
На презентації Xbox Games Showcase в 2020 році ролівку анонсували повноцінно. Тоді вже вирізали багатокористувацьку складову, але повноцінного бачення команда досі не мала, тому в січні 2021 року повністю перезапустила розробку. Згадана новина шокувала переважну частину з 80 розробників Avowed, які вже готувалися до початку повноцінного виробництва.
Розробку чинної ітерації Avowed представляли у двох напрямках — фентезійна версія The Outer Worlds або нова Pillars of Eternity з подвоєними масштабами та сучасними ідеями. У підсумки обрали перший варіант, оскільки більша частина команди розробки вже мала досвід роботи над The Outer Worlds.
Чим займатиметься Obsidian Entertainment надалі поки не розкривається, але Керрі Патель натякнула, що не проти взятися за розширення чи навіть повноцінне продовження Avowed.