Сергій Мохов на Comic Con Ukraine 2021: про шлях до Remedy та становлення Control

Сергій Мохов на Comic Con Ukraine 2021: про шлях до Remedy та становлення Control

Сергій Мохов на Comic Con Ukraine 2021: про шлях до Remedy та становлення Control

Автор: PlayUA
@playua

Поділитися:

Сергій Мохов — ґейм дизайнер студії Remedy. Він запамʼятався ігровій спільноті як головний ґеймдизайнер Control. Нам Сергій розповів про свій карʼєрний шлях до Remedy та труднощі з якими він зіткнувся під час спроб потрапити до легендарної студії. Поділився особливостями прийняття іноземних працівників у фінських компаніях та труднощами, які супроводжують його в процесі вивчення місцевої мови. І, звісно ж, розповів чимало про Control загалом та свій внесок у проект. А також уникнув кількох питань щодо майбутніх проектів, бо поки все під NDA.

Приємного перегляду!

  • Річард Морган на Comic Con Ukraine 2021: про роботу на київську студію і «Видозмінений вуглець»

  • Сougar Україна, що нового? Репортаж з Comic Con Ukraine 2021

  • Схожі новини

    fallback-image

    Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

    fallback-image

    Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

    fallback-image

    «Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

    fallback-image

    Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2