fallback-image

Take-Two Interactive закрили проєкт гри від Hangar 13, який вартував $53M

Ігротворча компанія Take-Two Interactive закрила проєкт гри, розробка якого вже вартувала їй 53 мільйони (!) доларів США. Після того, як про це повідомили IGN, швидко стали ширитись чутки,що мова іде про Bully 2, однако схоже що мова не про неї. Вже невдовзі виявилося (і було підтверджено Bloomberg), що безпосередньою розробкою гри, що проходить у документах під робочою (і, скоріше за все, кодовою) назвою Volt займалася калфіорнійська студія Hangar 13, які відомі, звісно ж, за грою Mafia III (наш огляд). Повідомляється що гра була екшном від третьої особи на кшталт Destiny.

Над закритою грою працювало щонайменше 200 людей. Чи зможе Hangar 13 перекинути бодай половину такого людського ресурсу на інші свої проєкти — велике питання, однак злив внутрішньої електроної пошти студії каже що саме це було обіцяно.

Ми впевнені, що є багато можливостей для співробітників H13 щодо роботи над іншими іграми в розробці, як у H13 так і поза ним

— йдеться в листі керівника студії Гейдена Блекмена.

Найбільш ймовірною причиною закриття проєкту є вірогідна невідповідність очікуванням Take-Two, які не певні, що зможжуть прорекламувати гру так, щоб вона була комерційним успіхом.

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2