fallback-image

Творці No Man’s Sky зробили ремастер своєї першої гри на прохання 8-річного фаната

Всім треба з чогось починати. Перша гра, перший повнометражний фільм, перша книжка — хоч які б вони були, хоч як би їх перевершили наступні успіхи, але такі речі не забуваються. А іноді нагадують про себе найбільш неочікуваним чином. Для ігротворчої студії Hello Games, які зараз відомі як розробники хіта з непростою долею і тернистим шляхом до успіху No Man’s Sky (наш огляд) таким першим великим проєктом була гра Joe Danger. Сайд-скролер з елементами гонок та платформера був випущений на PlayStation 3 у далекому зараз червні 2010 року, а вже наступного року зазнав портів для Xbox 360. Втім, чи не найбільшим успіхом гра стала коли вийшла у січні  2013 року на iOS. Вірніше на останній вийшла версія гри, щось середнє між спін-офом та повноцінним портом під назвою Joe Danger Infinity.

Зараз про це мало хто й згадає, але всю першу половину 2010-х франшиза Joe Danger була карколомним успіхом для невеликої компанії з міста Гілфорд у графстві Суррей. Гран-прі на Independent Games Festival, більше мільйона гравців на самому лише iOS, сіквел під назвою Joe Danger 2: The Movie… Але потрібно було рухатись далі й розвиватись, тож Hello Games зайнялися своїм майбутнім хітом, No Man’s Sky. Останній раз коли вони донедавна повертались до Джо був у квітні 2015 року. Тоді вийшов порт на Android.

Ключове слово — “донедавна”. Не секрет що життя мобільних ігор, здебільшого, досить коротке і після численних апдейтів операційні системи нових пристроїв просто перестають їх підтримувати. Після цього подібні ігри переважно відправляються у небуття. Але не у випадку Joe Danger та Joe Danger Infinity. Зовсім несподівано для багатьох обидві отримали повний ремайстер для нових версій iOS, з підтримкою ProMotion та ґеймпадів, а також суттєвим апґрейдом щодо частоти кадрів та графіки. І, якщо ви думаєте що ремайстер є вершиною прокрастинації і якось заважав виходу масштабного сімнадцятого оновлення No Man’s Sky під назвою Frontiers, то аж ніяк. Цим проєктом Шон Мюррей особисто та вся студія займалися у вільний час і маючи на те дуже особисту причину.

A secret shame of ours is that the success of No Man’s Sky left our first game Joe Danger unloved. Sadly since iOS culled older games it no longer worked on latest Apple devices 😭

This mail broke our hearts and made us want to set things right 💔 pic.twitter.com/Oz2yTjMUK5

— Sean Murray (@NoMansSky) January 27, 2022

Якщо коротко, то до студії звернувся хтось з батьків восьмирічного хлопчика на ім’я Джек. У Джека — розлад спектру аутизму, йому досить складно контактувати з оточуючим світом. Речі які є природніми та простими для інших людей даються йому важко. Але у 2010-х дитина отримала інструмент, який допоміг їй налагодити контакт з зовнішнім світом. Таким інструментом став Joe Danger. Спільна гра допомогла зблизитись з родиною, знайти друзів, почати більше спілкуватись з однолітками і не тільки. А ще — справлятись з величезною навалою стресу. “Get Joe Danger” стало для Джека синонімом подолання перешкод. Але після нещодавніх апдейтів iOS гра перестала працювати, а невдовзі взагалі зникла з App Store. Тож Джек попросив родителя зробити те, що App Store каже людям робити, коли вони звертаються з такими проблемами. Звернутись до розробників.

Для Hello Games стало одкровенням і натхненням те, що для когось їх перша гра має настільки велике значення. Тож у вільний час вони зайнялися ремайстером не шкодуючи вільного часу. Joe Danger Action Pack коштує помірні $2,99, перша гра окремо — $1,99 і стільки ж — Infinity. Але для тих, хто (як Джек) не видаляв гру та/або придбав її колись є приємний сюрприз — апгрейд до ремастера абсолютно безкоштовний.

Joe Danger was our first game when we were still four guys in a shed, trying to get noticed. Publishers weren't interested, houses were even re-mortgaged to bring it to completion…

Joe helped us get a break and it’s also where we learned to make games 👌 pic.twitter.com/KTqloNhuXF

— Sean Murray (@NoMansSky) January 27, 2022

Підсумувати хотілося б твітом нашого Володимира Бортюка:

TL;DR: розробники No Man's Sky зробили ремастер своєї гри на айос, бо їм написав батько 8-річного сина з аутизмом для якого Joe Danger була методом інтегруватись в цей світ

— overcumplicated IF statement (@OrangeNooob) January 27, 2022

Схожі новини

fallback-image

Анонсовано мобільну Final Fantasy 14 з аналогічним ігроладом повноцінної версії ММО

fallback-image

Стрім S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля

fallback-image

Українці зламали інтернет через бажання пограти в S.T.A.L.K.E.R. 2