Хідетак Міядзакі про складність Elden Ring: «Більше гравців пройдуть її»
Директор Elden Ring і президент FromSoftware Хідетак Міядзакі очікує, що майбутню гру з відкритим світом пройде більше людей, ніж попередні ігри студії.
У новому інтерв’ю у блозі PlayStation Міядзакі сказав, що Elden Ring гнучкіша і гостинніша в порівнянні з іншими іграми FromSoftware, і через це він думає, що «цього разу її пройде більше гравців».
Для порівняння, остання гра FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice, вважається однією з найскладніших ігор студії. За даними про досягнення, трохи більше 23% покупців Steam досягли кінцівки Sekiro. Дані PlayStation Network показують, що середній показник проходження становить 44%, що наголошує, наскільки складною була гра.
Хоча Міядзакі впевнений, що більш багаті рольові елементи Elden Ring, доступний розрахований на багато користувачів режим і відкритий світ дозволять більшій кількості гравців пройти гру, він стверджує, що «ми не намагалися навмисно знизити складність гри».
«Я відчуваю, що наш підхід до цих ігор, а не лише до Elden Ring полягає в тому, щоб розробляти їх так, щоб спонукати гравця долати негаразди. Ми не намагаємося форсувати труднощі чи ускладнювати речі заради них. Ми хочемо, щоб гравці використовували свою хитрість, вивчали гру, запам’ятовували, що відбувається, та навчалися на своїх помилках», – каже Міядзакі.
Elden Ring вийде 25 лютого на PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S та ПК.
Джерело: PlayStation.Blog
Ігрові консолі
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget