Розробник Hellblade 2 заявив, що перша частина буде «схожа на інді-гру» у порівнянні з продовженням
В інтерв’ю NME розробник Hellblade Тамім Антоніадес сказав: «Мета Hellblade 2 не в тому, щоб удосконалитися, а в тому, щоб створити досвід, який здається більш правдоподібним та вишуканим. Амбіції з точки зору масштабу більші. Я думаю, що Hellblade 2 зробить першу Hellblade схожою на інді-гру».
Потім в інтерв’ю Антоніадес розповів, на що пішла студія Ninja Theory, щоб створити бажане відчуття реальності Hellblade 2. І найкращий спосіб зробити це – «засновувати все на реальних речах».
Також з’ясувалося, що Ninja Theory досліджувала сорок локацій в Ісландії, щоб просканувати їх та перенести в движок гри, і не дозволила своїм дизайнерам рівнів винаходити нові шляхи або структури в локаціях. Костюми, які ми бачитимемо в грі, були створені вручну і також перенесені в гру. Команда навіть найняла тренера з бойових мистецтв, щоб Меліна Юргенс, акторка, яка оживила Сенуу, могла виконати всі бойові комбінації сама.
Ninja Theory ще не анонсувала дату виходу гри. За весь час ми отримали лише трейлер і арт, що дає невелике уявлення про гру. Senua’s Saga: Hellblade II побачить світ на ПК та XBOX Series X|S.
Джерело: NME
Ігрові консолі
Ігри
Читайте gg українською у Telegram
Джерело gagadget