Battlefield 2042 провалилася через Halo Infinite
Керівництво Electronic Arts провело зустіч, під час якої розповіли, в чому ж полягала причина провального запуску Battlefield 2042. Назвали кілька головних причин: новий рушій, пандемія та Halo Infinite.
Під час зустрічі, керівництво більше 20 хвилин розповідало про Battlefield 2042 та майбутнє проекту. Як повідомляють Xfire, у компанія вагомими причинами провалу гри бачать перехід на, можна сказати, новий рушій Frostbite, який для гри довелось цілком оновити. Це, разом з проблемами викликаними пандемією, привело до ряду технічних проблем, про які компанія знала, однак не змогла вчасно виправити.
Ще однією причиною, чому Battlefield 2042 провалилася, вважають реліз Halo Infinite, яка була відполіровнаою та мала мінімум технічних проблем на старті. DICE були переконані, що вони можуть впоратися з усіма багами та недопрацюваннями, які з’являться на релізі, і що вони ніяк не зашкодять грі, однак коли в той же час вийшла Halo Infinite, у якої не було явних проблем, гравці почали порівнювати дві гри, і, очевидно, не на користь DICE.
Також було зазначено, що компанія знає про всі проблеми з грою, та працює над їх вирішенням. На жаль, зараз це лише слова і поки жодних великих покращень у грі ми ще не побачили, однак, їх варто очікувати разом з початком першого сезону, який зараз планують на літо.